【西日本瀨戶內海遊】岡山後樂園

下午6:55:00 Ishiha 10 Comments







呢排係度忙緊編排9月份既旅行, 都冇咩時間可以寫下blog! 加上天氣熱到一個點, 放完工返屋企都唔想做, 所以遲遲都冇blog post出呢!! 不過我又真係‎潛水‎潛左好耐, 睇返fb, 原來有成2個月呢?! 都係時候寫返篇先, 如果唔係有人以為我失蹤 😶  呢段時間其實我都仲好活躍去唔同地方食野, 而我又真係冇咩心機寫食評.  好啦!! 講返西日本瀨戶內海遊之旅完, 玩完淡路島, 我就去左岡山市玩.  第一個地方我好鍾意就係呢個岡山後樂園.

岡山後樂園興建於約300年前, 係日本具代表性既諸侯庭園, 與金澤市的兼六園、水戶市的偕樂園並稱為日本三大名園.  總面積約13公頃既後樂園, 有能樂舞台、池塘、山、梅林、茶田等, 係日本庭園中罕見, 而且有寬闊草坪樣式既庭院.   一入到去後樂園真係覺得好靚, 好適合慢慢走慢慢逛, 當然唔少得拍照啦!!  特別推薦大家登上唯心山一覽整個園區景色, 行完之後, 又再2孑1整個日本庭園, 欣賞周邊迴遊式庭園多變既景色.   當日我地遇上日本人係呢度影婚紗照, 原來唔少日本新人都會揀係後樂園拍攝婚紗照.

岡山後樂園係利用虹吸現象原理, 係旭川的5公里上游處引水入園, 引進來既河水用於曲水、池塘、瀑布,建造各種水景, 令園中處處有活水又用園路.  水路更將寬闊的草地、水池、假山、茶室連成一體, 成為一個廣闊既林泉回遊式庭園.

位於正門旁的「延養亭」除了能將園內的美景盡收眼底之外, 而園外既岡山城及周邊山群為背景, 影相出來更靚.   除此之外, 後樂園內種植左百餘棵既梅花樹, 剛好我地去既時候, 正係春季, 仲有櫻花、杜鵑花、菖蒲花、蓮花等.  而秋季更有迷人的紅葉呢!! 園內除設有餐廳「四季彩」, 提供採用岡山當地新鮮食材的日本料理, 另有茶屋可體驗品嘗抹茶.


到訪岡山後樂園交通:
JR 岡山站:徒步 25 分鐘
從 JR 岡山站搭乘市內公車: 12 分鐘 前往巴士車站第 1 乘車處, 搭乘前往「藤原團地」的公車. 後樂園就在「後樂園前」公車站的旁邊

10 則留言:

  1. 等你出POST好耐啦.
    岡山後樂園好有詩意, 一直想去,一直都未有緣份
    嘩, 最後張相好好好得呀!!!
    9月份去邊呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來真係有人等我出post 😭. 9月我會去摩洛哥玩,呢個地方都係我好想去架. 後好園真係好好行又靚,我個人覺得靚過兼六園

      刪除
    2. 堅等嫁,同埋我好鐘意你影D相,好有feel,好有意景。我點影都影唔到。

      刪除
    3. 摩洛哥?真係要等睇你Post 喇。好好奇呢個地方係點。

      刪除
    4. 你堅等我就寫返快少少, 我連上年去英國都未寫呢!! 跟住一個接一個trip!! 我都好期待去摩洛哥, 今個假期唔多, 所以就到可以只去摩洛哥囉. 如果唔係我都好想加幾日玩下歐洲.
      你太過獎啦!! 我有時都係撞手神影到下一兩張有意景既相.

      刪除
    5. 嘩,可以去咁多旅行,好羨慕。你日本個trip 仲有幾多未寫?

      刪除
  2. 我都等到頸都長呀! (雖然我都冇動力寫...) yes yes... agree容公子, 你影既相好有feel呀! tone D色都好有你自己style呢~
    可能季節唔同, 我反而覺得兼六園靚D啊!(果陣有少少紅葉) 不過我去左後樂園連接岡山城果條橋既河邊cafe食野, 望住岡山城個view都幾正呢~
    摩洛哥好吸引呀!會自駕遊嗎? 成日覺得自己去好似有D危險...你都萬事小心呀! 等你既遊記呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!! 我都見你靜左一排呵!! 兼六園有紅葉係好靚既, 因為可以影到哂紅葉既倒影於水上面. 我都有經過你講既河邊CAFE, 個VIEW的確唔錯. 之後我要趕去倉敷, 所以就走左啦!! 今次去摩洛哥我唔會自駕遊LU, 搭下火車巴士都OK既, 之前我都怕危險, 不過睇完好多人REVIEW其實係好OK, 所以今次膽粗粗自遊行囉.

      刪除
    2. 佢唔係靜左一排, 佢係靜左大半年呀.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...