08新年北非突尼西亞遊~DAY 7

下午2:41:00 Ishiha 0 Comments

盡慶了一晚, 又繼續餘下既行程
今早一起身, 走出露台
看見日出好靚~便拍下這張相
 旅行車駛經一條建於海中間的長車道.
便到達了一個三面環海, 風景優美之花園半島 Cap Bon 遊覽Kelibia

去參觀一座建於公元7世紀的城堡
 登入城堡, 便看見這裡的風景有多美!!
這裡是歐洲人的渡假勝地!! 坐船環海便可到達italy.
 吃lunch的地點很好, 出面是一個沙灘.
 
吃飽了出去玩了一會.
沙灘幾靚!!
 之後到了Kerkouane (UNESCO)遺址(公元2000年), 
依稀看到筆直的街道和兩極的商店及住所.


 對出是一個好美的海岸

左邊是古代人的住宅遺址,住係度的古代人係非富則貴一族
再乘車到Nabeul~~一個陶器和香水制作聞名的小鎮,
我們shopping買紀念品&吃 Pop Corn
其中有一家店既staff看見我送我一個gift後, 還想請我去飲coffee.
千其唔好諗住有jetso, 因為本地去飲coffee只限男生.
如果女士去coffee shop, 係唔正經的行為!!
如果我去左, 就弊啦!! 我相信我返唔到屋企.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...