砵仔糕

下午2:05:00 Ishiha 0 Comments

之前我也有買過一個silicon 既砵仔糕
push up效果勁!! 不過真的太重了
而且會搞到個鬆冇承托走哂樣
加上之前去台灣影相
化妝師想幫我固定個鬆等換衫時唔駛咁煩要左托右托過
所以係nu bra及皮膚面加膠紙
搞到我回到酒店時除下膠紙既時候
皮膚面已經生了兩個水泡, 很痛呢~~~

有過上次既經驗
所以都係決定買返個cotton  nu bra
之前也有到過private shop睇過
silicon $880, cotton $480
所以今日再到closer睇下
真的輕好多而且簿d, 加上布料唔錯, 而且made in japan
sales妹妹話cotton nu bra一定冇silicon那些勁有push up效果
冇緊要啦!! 最緊要唔好搞到個鬆走哂樣
著完衫好似唔見左個鬆就弊家火
sale妹妹仲即場教點樣用啦, 仲話呢隻可以洗100次
我即時俾$388買了
最後sale妹好再推介呢個承托膠紙 $188 (三對)
係穿完nu bra 後貼於皮膚及鬆底加強push up效果的
仲係防敏感的
之前也有share過如何用nu bra及加強穿nu bra效果,
大家可以睇返我之前既post: 如何穿絕世好bra??

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...