DIY Hydrangea Pomander

上午11:34:00 Ishiha 0 Comments

今日終於完成了!! 之前叫大家估我在DIY什麼東西??
好了, 今日終於可以話比大家知啦!!
其實係比花女用既花球,
係同戒指枕為一套, 而且仲要襯返自己既wedding color (White & Green)
出來效果唔錯呢~~

其實諗住試做一個出來睇下效果 (一心諗住for pew bow decoration)
最後都係作為花女既花球好了~~
做一個真係唔難做, 但係要做咁多個......就有點苦了~~~

因為要做一個球形花束, 完全呈球形是不可能的,因為手柄處需要留出部分空間
又因這個花球不是手綁花束,所以必須要有一個花束固定器,使花朵能夠固定成形及確保花球是圓球狀的。
而我一直想找一個比較大既圓形花泥做, 但真的找不到
於是改用了圓形發泡膠再插入繡球花呢個方法做了這個花球
我買這個發泡膠是6 inches size ($18, 中南書局有售)
而我找來髮夾幫手(唔太粗唔太幼)
係圓形發泡膠既平面穿孔後才可把絲花固定
點知真的不易穿呢!!! (原來發泡膠入面有幾層)
加上絲花莖不是筆直有弧度
插入繡球花時令到我d 手指頭痛~~~
但也做好了!!
我又把戒指枕改良, 顏色比上次做的My Unique 戒指枕清淡了

(希望唔會搶去婚戒的風頭)


做完再找找資料看看!!
發現solomon bloemen 都有介紹過hydrangea pomander呢~~heehee
與我做那個差不多呢, 雖然不是美, 但okie啦~~
當然solomon既purple hydrangea 好特別好靚!!

The hydrangea pomander
(source: http://www.solomonleong.biz/?m=200609)
A pomander can be an alternative wedding bouquet. Packed with hydrangea florets in different shades of purple, this pomander is perfect for a lively young bride. Similar pomanders can be made in different sizes for flower girls and bridesmaids to provide stylistic consistency. It can even be a decoration for your ceremony. Just hang rows of them up along the aisle, they will look great and give an instant impression!
floral accessories web3.jpg
floral accessories web1.jpg

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...