泰癮起之Afternoon TEA & SPA篇

下午4:37:00 Ishiha 0 Comments

今日唔係好熱, 不過都係想食枝雪條先....
去完翟道翟,出左一身汗
都係時候食返個afternoon tea補充0下
點解我地會去返peninsula食afternoon tea

咪就係我地買既CX Package包左每人一個afternoon tea
所以我地唔駛考慮去邊度食之餘
又可以係做SPA前返回酒店換件衫同放低翟道翟買既戰利品
我們reserve了1430既afternoon tea呢!!
不過係jj market行得太興奮
搞到1500先返到酒店
趕著吃完afternoon tea後準時1630做spa treatment
好彩有咁既安排
如果唔係又要放低戰利品後才出去開餐
都唔知有冇時間去食東西!!

食tea既地方係 lobby
當waitress 遞上tea menu後
打開一看發現一set afternoon tea價錢竟然係880 bahts (駛唔駛咁貴??)
起不是剩計呢個tea埋單5個人都要成 HK$1100?!
~~今次package包埋真係賺哂~~
雖然只有traditional tea set/ thai tea set選擇, 但每set都好豐富,而且仲有好多花茶比你揀!! 環境清靜.  坐得舒服, 現場又有live band, 係度嘆茶真係一樂也!!!

嘆完茶,我地準時到了Refresh@24 Spa (Thailands fans都有介紹過)
我地當中一位朋友A唔做spa的
所以佢就去了街頭那間Emporium行街街
等我地做完一起去食飯同shopping!!
一心諗住早少少到,可以早少少走meet返朋友A
這只是我地既一相情願

今次做SPA既地方超方便, 而且價錢仲買一送一
3個半小時既treatmen包: dead sea salt scrub + dead sea mud body wrap+shea butter massage+Jurlique facial treatment, 一個字"抵"!!

點知因為太多人既關係 搞到SPA HOUSE既Staffs 個個都好忙
唔得閒招呼早到既guests!!
到佢地有時間entertain我地
看看鐘已經過左原來booking time半個鐘
咁即係要遲多最少半個鐘先有得走人啦!!
真係難為了朋友A等成4個鐘都未見到我地出現
一個女仔係泰國周圍遊盪,真係比著我都驚啦!!
************************************************************************
終於開始我地今日既spa treatment
首先換好對Sharp既拖鞋
staff就會帶領我地入房
我同朋友I那間treatment room仲有獨立outdoor既沖涼區
環境都唔錯!!
而且spa room內都好乾淨整潔
我同I小姐一路做spa就一路傾
好快就享受完那3個半小時既treatment了

個人SPA後感
唔錯,力度夠!! 行完JJ Market人倦去做spa係最perfect!! 真係成個人鬆哂!!
什麼腳跟痛,肩膀痛都一按而空!!
SPA之驚喜
做完spa,原來會換人接手做facial,好少見 (不過原來其他幾位都係咁既)
點知最唔願見到既0野竟然係我身上發生
我那位擁有長長秀髮既facial 姐姐竟然係男人聲+超級女人身 =特種變性人=人妖
睇樣真係估佢唔到 (點解我知?)
入房一刻,我聽到佢同隔離姐姐講左一句話 (我以為我聽錯)
之後我問返朋友I,佢同我既答案係一致!!
好彩我全身被布遮蓋好咋! 希望佢冇對女人有興趣啦!!

做完都9:00pm,找了朋友A後
第一時間唔係去食飯先
而係去左做女人最鍾意及慣性既行為: SHOPPING 
因為由spa一行出去emporium
隔離就有間Naraya分店
(Central World有開返都好, 最鍾意都係去呢間, 冇咁多人! 何妨仲未開返呢?)
去trip前,我仲係網上找到張Naraya 9折coupon download (記住每次埋單用一張)
買左好多呢!!

掃貨後已經10點半
好多食店都閂門
我地唯有坐taxi去好多宵夜大排檔食既Saladaeng BTS附近找食
點知去到大排檔一家都冇開 (自從紅衫軍事件後,街上真係清靜左好多)
求其找了一間麵食連鎖專門店NOODDI吃唔同款式既麵
味道OK啦!! 價錢也很大眾化
起碼我地最想食既魚蛋麵終於都食到
最後我地仲去埋隔離一家24小時BOOTS掃了少少貨
特別係呢枝No 7 Protect & Perfect intense beauty serum (980Bahts)做緊7折 (HK$165)
折左同係UK賣£20.50平左少少!!
買完再到7-11買小食
見到呢枝好靚既飲品
原來上面既泰文係寫住每枝有collagen 1000mg
買好哂都係時候返酒店睇世界杯冠軍賽啦~~~

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...