泰癮起之JJ Market篇

下午2:55:00 Ishiha 0 Comments

7月11日
今日依然好天
完全唔明點解咁多個weather forecast都報錯天氣?
不過都好
我地唔駛落雨著住雨衣去血拼翟道翟 (JJ Market)
係呀!! 今日我地要係翟道翟逗留半日咁多
******
係晴朗的一天下
大家諗住人不多
起身後仲慢條斯理走下去吃個早餐
點知只係剩返outdoor seat
都唔好話冇遊客到BKK玩呢!!
因為所有indoor既bfast buffet都冇哂位
於是staff就指左我地上去lobby度食bfast
 原來係lobby食早餐
除了可以揀出面既小型salad bar及麵包果汁section外
 仲有個menu比你揀
只要想食就落order
跟住有專人即做即送到你既枱上
超級窩心呢!! 
 其間我見到salad bar隔離有個好特別既食物
就係呢個蜂巢
蜂巢下有新鮮既蜂蜜滴下來
味道唔太甜好清
用來搽多士簡直係絕配
*****
吃過早餐後
我們乘的士到JJ Market
由酒店坐的士
價錢也要200bahts呢!!
真係幾遠
司機仲係JJ Mall門口給我們下車
再向前行便走進了JJ Market
雖然天氣不算熱及焗
不過行到咁上下
我們帶來既法寶(電風扇, 潑扇, 太陽帽) 都出齊哂

見到一檔買冰條既店
wow~~有很多味道
價錢又平(12 bahts一條)
大家又走埋去
每人買了一條吃
食完冰條真係透心涼
又係時候繼續血拼
今次我地去左另一邊
大部份都係賣衫多的舖
平均一件都係100Bahts多少少
大家點會唔心動呢??
買下一件, 買下兩件
總之人人有收穫 

其間行過一間門牌店
門口已經掛左好多好得意既門牌
而且仲可以即時落order做你喜歡既門牌 (包哂都係300 bahts)
等10分鐘就起貨
所以我都做了一個回家
總括今次行JJ Market發現價錢真係比往年平左好多
一開價已經算平
不過行得JJ當然都係要講下價先安樂
有少部份店我地係講價成功
再平少少買多件

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...