泰癮起之回味無窮篇

下午4:23:00 Ishiha 0 Comments

7月13日
今日是假期最後一日
回顧返咁多日
日日都早出晚歸
真係冇真真正正認識下呢間酒店
襯今日要走
要好好同半島來個大影特影say goodbye
今朝兩位朋友終於完成下水禮啦!!
佢地讚到個pool好靚好游好爽
仲有(骨精摯愛)按摩池
講到咁吸引
大家齊齊到泳池影下相先!!
 pool隔離原來有一個小小natural garden
係酒店自家種植場
內裹種左好多款herbs
而且酒店周圍都種植了好多花&樹
 因為我地搭1605飛機
所以早一日我已經同酒店request late check out!!
早餐後有小小時間
我地又坐船到了BTS附近間Robinson掃supermarket
不過唔係買左好多
見時間差唔多
早d開飯食lunch
***
我地今日objective 係要食泰菜
11:30就坐的士到附近既 Je Ngor kitchen開餐
呢間係老舖
娥姐私房菜既第一間
位置好偏遠
因為呢間店完全唔近任何一個BTS站
坐的士去較好
而且要比埋個泰文地址先掂
ตั้งอยู่เลขที่ 2150 ถนนนราธิวาสราชนครินทร์ (เยื้องๆ ห้าง แม็คโคร) แขวงช่องนนทรี ยานนาวา กรุงเทพฯ
โทร. 02-678-3182, 02-678-3183
時間早去到沒有太多人
我地就成為中午既第一枱客
當日我地仲親身見到店主娥姐呢!!
佢好nice問我地係邊度來
幾時走呀?!
超級好笑容

點了幾個招牌菜
生蟹配青木瓜沙律
 炒空心菜
海鮮冬陰公 
生蝦

炸蝦

拼盤(必食炸白果)
仲每人叫左一杯飲品
Lemonade好味
聽講椰汁都好好味 (想叫椰青就冇啦!)

呢餐對於愛吃辣既人
就合哂口胃啦!!
正!!正!!正!!正!!正!!正!!正!!正!!
我既4位朋友一係食到變哂面
一係就辣到!!
HAHAHA
而我就覺得款款都好好味又夠辣
特別係生蟹配青木瓜沙律及生蝦
真係好鮮甜又夠辣

因為平時係HK好少食到咁辣既泰菜
要就HK人口味,太辣就冇人食架啦!!

吃完開心又滿意既午餐
又係時候返酒店準備出機場
原先我地上了的士
不過司機聽唔明正音 Peninsula
佢仲當"PEN煙薯啦" 係 "鯹gri啦"
車左我地到另一間酒店
好彩半島係又另一個碼頭返去的
如果唔係就行屎我地囉

安全返到酒店又經過souvenir shop
最後驚喜來啦!!
特別推介
好少見半島有杯裝/cone外賣的
仲要係home made
有8款選擇
coconut/ pistachio/peanut butter/vanilla/chocolate/strawberry/rasberry sorbet/ lemon sorbet
 睇brand已有一定保證
跟著店員比我地試食
試食完
唔睇價錢已經拎$$出來即買杯食
再睇埋價錢
50bahts/scope勁抵食,仲有得任加toppings
大家都唔理自己有幾飽
人人都要買一杯食先走
HAHA

***
司機準時於1400到酒店pick up我地
(第一日由機場到酒店找到大的士後已預約了接送service)
因塞車,我地比原定時間遲了20分鐘到達機場
其實都幾趕
又要辦退稅+寄行李
過關後再取得退稅$$
只剩30分鐘不夠
大家作最後shopping
係Duty Free Shops血拼
***
不過臨走前我記得有一個objective未做
剩15分鐘都唔理啦!!
買埋芒果糯米飯上機食
我地仲食得好開心呢!!
好彩有買到炸
因為今日個飛機餐.....完全唔想食

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...