1st Wedding Anniversary Trip Confirmed

下午7:33:00 Ishiha 0 Comments

呢排我唔係懶,只係冇時間update自己個blog
每次打開自己個blog
最想做既事係要完成我5月立山黑部之旅既blog (仲有一半未寫呢)
始終提唔起勁寫
加上去完一轉BKK後,更一次將立山黑部blog拋諸腦後

呢段時間其實我做左好多準備功夫
到我由BKK回來後 (relax後較清醒) 立即後知後覺啦!!
覺得係時候要book & reserve 10 月週年旅行
之前一心諗住今次旅行我唔involve
由小吉子一個organise
起碼我有個驚喜嗎!!
點知佢.............都係冇咩initiative
而小吉子都知我有要求
最後都係要我動手

如果大家有睇我之前寫過Planning our 1st Wedding Anniversary Trip
一個月前一直都未有決定
個腦仲係意見多多
雖然有問過小吉子
始終未100% confirm
要多謝blog友仔其間給我既意見
終於有結果
咪係........
我仲confirm埋機票 & 船飛呢!!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...