秋遊首爾二: Issac早餐, 鷺梁津水產市場

下午2:16:00 Ishiha 0 Comments

今早起身天氣繼續麻麻, 唉!! 
祈望黃昏天氣好點可以上去N Seoul Tower睇日落啦!!
未出發到今日重頭節目, 我地先吃過早餐吧.
Isaac 好多網友推介,  必吃超美味Toast
 我地由民宿往下走, 過對面馬路便到了
我地點了一份烤肉MVP吐司: 2800KRW
接著我地到今日重頭戲: 鷺梁津海産市場(노량진수산시장)
一出地鐵,只有一個出口也不用怕迷路,落樓梯之後在出口的左手邊就有天橋,
到了天 橋盡頭便是停車場, 見指示往樓梯向下走, 便可見壯觀的水產市場_
好大隻既帶 子
 新鮮八爪魚, 可以做剌生.  之前試過, 所以今次冇點啦.
 最後我地兩人買了四顆鮑魚: 10000W
 帝王蟹: 殺價後 25000W
蝦都有小, 中, 大, 特大Size, 買了4隻大蝦5000W及生蠔6000W

之前係網上做了小小功課, 不過來到太多檔口, 自己覺得價錢合心意便幫襯.
阿珠媽送了小小心意, 給了甜螺一小堆
比完$$,我地身後面有位男仕好快便幫忙拿海鮮, 更帶我地去到食堂

 我最先一人吃下10多隻生蠔
 然後清蒸鮑魚
       我媽最愛吃既帝王蟹上菜啦!!

 燒大蝦一般吧!! 如果唔燒可能比較好.
 吃了不久, 職員問我地要唔要蟹殼蟹羔炒飯, 飯是兩碗既Size.  
呢個真係好好味, 所有精華再加紫菜炒飯, 真係一流

 呢餐海鮮餐真係吃到超滿足!! 下午到了梨大逛逛,一路上兩旁都是銀杏樹, 好靚!! 
不過天氣不大好, 也沒有陽光.
紅紅綠綠既梨大真係幾靚!!

雨後既紅葉@梨大
行完梨大, 天氣都沒有好過, 所以黃昏前決定唔去N Seoul Tower.  
最後留在梨大商圈行街, 食tea休息下.

梨大商圈signature, 個個走埋去影相.
晚上我地到了新村春川烤雞排, 
坐地鐵於新村站下車,1號出口前行.
入到店內, 店員把我們既外衣及袋放入一個大膠袋內,
為的是防止衫及袋吸引大量香氣
準備啦!!穿上了圍裙,全程有店員幫手炒呀炒
 最後再加埋麵條及Cheese
好飽既一餐呢!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...