秋遊首爾五: 弘大, Lotte Mart, 戰利品篇

下午10:27:00 Ishiha 0 Comments

本想今早出發往南怡島, 但天氣不大好, 只好取消去Shopping.  
到了弘大周邊逛街買衫.
若果星期六日來的話, 更有flea market呢!!  不過今次都係旨在逛逛, 沒有特別
中途經過Hello Kitty Cafe 

 而當中小店裡不時出售時下年青人既衣服鞋襪及文具
今日係弘大買既戰利品
韓國既文具真係好靚
 之後行到倦, 我地又到coffee shop坐底!
一心諗住要再試Strawberry Waffle
但最終都係冇
吃過tea後, 決定再戰超市.  到了Lotte Mart
 
入到去不得了,什麼都放幾排咁多

 買完仲可以pack埋箱返屋企, 好方便呢!!
先係呢度分享我買左什麼戰利品
買左好多咖啡, 紫菜, Market O, 人蔘糖, 辛辣年糕餅乾, 蕃薯蛋糕
 香蕉牛奶, 粟米茶, 咖啡牛奶

我仲買左五味子茶兩款 
我仲買左個泡麵窩, 而我媽更厲害, 買埋石頭窩呢!!
 太Crazy了!! 返回酒店放下物品大哂冷!! 多到連一張相都擺唔哂, 要分兩張相影低

到了明洞開餐
今晚揀了去吃燒肉, 呢間也是不錯的
好快就結束了五日既韓國之旅,第二日早上臨走前便去吃了石頭窩飯
大滿足呢!! 

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...