秋遊首爾一: 明洞, 東大門

下午8:41:00 Ishiha 0 Comments

之前很少提去Seoul, 因為一諗起去旅行, 都會選擇去日本多d.  不過日元貴, 加上福島核爆, 所以去日本既意欲減低左, 取而代之考慮去韓國玩一轉.   雖然去過幾次, 但印象不深, 好多年前自由行去已覺不方便,  又語言不通, 好多時去到都係坐的士.  今次去完真係大大改觀呢!!

Day 1:
今次去韓國, 為的是要看紅葉.  選擇坐零晨機出發到首爾.   估唔到未訓醒就有一大個飛機餐吃. 
到達目的地只是5:00am.  坐上機場巴士6015到明洞也只不過是80分鐘, 而且仲可以係車上眠一眠.  係網上找到機場巴士資料及換$$地方資料: 可以睇以下連結.  6015 到明洞的費用是 10000won , 若使用折扣券就是 9000won.
雖然今次同行者不是小吉子,  而是母親大人.  問過她,  她說住什麼也冇所謂, 我便選了民宿, 最緊要地點方便就得.   睇了好多Review後, 最後選了房內有獨立洗手間, 亦有行李升降機既New Myeongdong Guesthouse.  由巴士站到民宿路程大既10分鐘.   民宿後面是嵐山.  我地到達民宿時間只不過是07:00多.   民宿先生他人好好, 叫我們一小時後返回, 便可以給我房間.  太開心啦!!! 所以放低行李後, 便到了外面餐廳坐, 休息一會便返回民宿小休.

看來今天天氣不大好, 而且有點雨.  我地決定小睡一會, 再出發唱$$及吃午餐. 唱$$既地方不難找, 看著資料, 好快就找到了.  明洞有三間唱錢地方最為大家所推介: 東亞、大使館、一品香。
這三間在同一區, 十分方便好找.  今天我地只看了東亞和大使館, 匯率是一樣的143, 就隨便選了大使館.  唱$$後當然要找吃的呢!!  今日午餐去了吃餃子.
 吃飽後, 都係周街Shopping同埋食下小食.  最喜歡吃韓式年糕
今日天氣唔好, 最後都係被迫Shopping.  
行過Shopping 地帶, 周圍都好有聖誕氣氛

最後決定到東大門行下, 夜晚既清溪川好靚.
 Shopping行到倦, 我地去左Doota 5/F既 Beansbins Coffee歎下
 好想試Strawberrys Waffle, 但係冇哂.
今日戰利品






0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...