泰精彩: 人氣咖啡新店 Roast Coffee & Eatery

下午11:25:00 Ishiha 2 Comments



9月係我同小吉子既Wedding Anniversary,  每年我地都會去個long trip來慶祝, 話咁快就6年了!! 今年我地揀左去冰島同埋北歐玩左兩個多星期, 整個trip都好開心好好玩.  去既地方多, 所以我好耐都冇update blog啦!! 不過上年意大利之行都未寫完, 中間我又加了另外兩個trip.  為左唔想爛尾, 我好想快d寫埋其他地方既分享先開冰島post.  所以我要拿拿臨完成, 真係要努力加油!!

講返7月BKK之旅, 今次我又去左另一間我好期待既店.  就係Roast Coffee & Eatery Bangkok.  雖然Roast 2011開業, 但最另人矚目都係呢一兩年既事.  還被各國媒體評為One of the Best Coffee in Bangkok.  而它最大賣點係店內咖啡豆全部自家挑選, 烘焙及研磨.   如果之前要去Roast, 就有少少煩.  因為唔近BTS, 由BTS行入去日本Thonglor 3內一個叫做 SeenSpace的商場, 最少要用上15分鐘.  不過好好彩, 今次去知道5月份Roast 係最新落成的Emquartier入面開左分店, 直接連接BTS Phrom Phong, 唔駛諗我今次就去間最方便, 順便可以朝聖埋最新開既Emquartier.

因為我地係附近做完SPA也差不多吃下午茶既時間.   去到Roast門口職員已即時方排我地入座, 如果中午到, 店內人客較多, 建議早點來排隊等候.    店內走簡約風格, 不過人客唔少, 我就冇特別周圍影相啦.Roast Menu都好精美, 跟其他外國店一樣, 喜歡用上Magazine MenuMenu食物有好多選擇, 有Brunch, pasta, seafood, meat.  見到第一頁既Brunch Menu已經好吸引.
我就Order了其中一個Signature Coffee: Iced Espresso Latte.   咖啡杯內放滿了Espresso冰磚, 自行加入牛奶, 便會變成Espresso Latte,  味道好香濃 呢!!

之前我都吃過Brunch, 所以今次想試下其他熱食.  呢個係Squid Ink Pasta, 味道唔錯, 不過唔會覺得一吃難忘. Pulled pork burger, 配料份量好多, 而且味道好開胃, side dish fries好好味.

要知道來BKK玩, 每兩個鐘左右又一餐, 所以唔敢吃太多, 留返Quota食Dessert.  我地叫了Strawberry Waffle.  Waffle食落夠鬆軟, 配上楓糖醬, 自家製Vanilla Ice cream, 好好味.  加上Strawberry都夠甜.  不愧為招牌甜品之一.




Roast (EmQuartier)

地圖資料©2015 Google
地圖
衛星檢視
1st floor, The Helix Quartier, EmQuartier
BTS Phrom Phong Station
View Map
Daily:
10am-10 pm

2 則留言:

  1. 早呀 Ishiha, 你同小吉子幾時都係咁sweet sweet ~ 願你繼續恩愛如昔,幸福一輩子!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,小高!你同主任都係好sweetsweet既couple架!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...