泰精彩:曼谷火車夜市第二彈拉差達 Train Night Market Ratchada

下午11:16:00 Ishiha 3 Comments



晚上我地又出發到夜市, 今次去左一個好hit既火車夜市睇下.  點解火車夜市會HIT? 係因為火車夜市有得玩有得吃, 而且賣東西較特別.   咁當然同外國weekend market比就冇得好比, 不過係曼谷找到一個咁既market算係一個good try.  地方要大, 人流要多, 賣既野要有gimmick, 遊客先會開始注目.  第一個火車夜市就成功彈出.  始終要去唔算太方便.

係今年一月又有火車夜市第二彈誕生, 而且較近MRT, 去既人更加多.    所以今次去BKK玩, 就去睇下.  坐MRT泰國文化中心站(Thailand Cultural Center)的3號出口出, 出站之後左轉, 你就會看到巨大的Esplanade Mall, 而火車夜市的招牌就直接放係購物中心門口.  不過我地一出, 唔知道就轉右邊, 行左一陣覺得唔對路, 有個泰國男見到我地望來望去, 仲帶埋我地去呢!! 不過佢既熱情款待實在太勁, 一見到我同個Friend, 就即刻帶上黑超撥靚個頭髮, 夜晚黑漆漆, 路都唔好行, 仲要帶黑超, 而且一路帶路, 一邊問我地有冇男友, 又話自己去過北京, 仲比相我地睇, 又同我地講國語.  雖然10分鐘路, 我地就驚足那10分鐘.  不過最後我地都冇事.  雖然佢真係太過over, 不過我地就有D驚.



好啦!!講返夜市先.   一入去Train Night Market Ratchada, 真係好多人, 而且現場有人翻唱Beyoncé既歌, 之後又玩Jazz.  一路行一路有音樂, 真係一個享受.  兩邊既店鋪算整齋, 唔會話人多逼到行唔到.  我地見到好多食店, 都係以大排檔及food truck居多, 有d仲帶點Vintage風格. 一路行到心臟地帶, 由大排檔去到賣衫賣2nd hand vintage物品, 最後會入到去見到露天Bar. 

不過我地就冇買野, 行左陣就去左找食啦!! 我地去左場內一間幾hit既食店, 賣的是一碗面盤咁大既龍蝦冬蔭公粉.  一大盤都係賣1200 b,  見過真身後 (遠距離影左呢盤龍蝦冬蔭公粉.), 我地覺得真係唔會食得哂,

既然我地一場來到, 每人叫左一碗海鮮冬蔭公粉試下, 份量都唔少, 海鮮算多.  有蟹, 大頭蝦, 青口, 有魚.  不過我自己食左就覺得一般, 喜歡食辣既人就覺得唔夠辣., 有時去food court食可能質素仲會好些少. 


3 則留言:

  1. 我都有去呢個train market, 真係好大, 行到人都癲

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢, 我搞錯左....我未去過呢個TRAIN MARKET
      出門玩真係要小心D陌生人

      刪除
    2. 有時說遇到好心人,去玩都應要顧及安全

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...