2015.3 ♔ Tasmania 塔斯曼尼亞7日行程 自駕路線計劃 租車 上網

下午10:32:00 Ishiha 12 Comments

(Photo taken @ Bay of Fire)

一直對澳洲觀感麻麻地的我, 之前去過幾次澳洲玩, 都沒有踏足過Tasmania這個地方.    朋友們遊說我一起去澳洲玩也有好幾年了, 我也未曾動心過.   有假期出遊, 也想去別的地方玩.   不過人始終要變下諗法, 加上與朋友們一起去玩, 大家就揀左去一個從未踏足過既Tasmania玩一星期, 後再留Melbourne兩天便離開.

因一套《現代塵世美 - 從塔斯曼尼亞開始》多了人認識塔斯曼尼亞這個美麗的地方.   塔斯曼尼亞是澳洲唯一的島省, 原名范迪門斯地, 位於澳洲大陸東南角約240公里的外海, 是一座呈心型的島, 與澳洲本土最南方的維多利亞省首府墨爾本隔海相望.  塔斯曼尼亞為澳洲自然生態保護得最完善的地方.  塔斯曼尼亞號稱「天然之省」, 亦被譽為「蘋果之島」, 亦有「澳洲版的紐西蘭」之稱, 以秀麗風光和樸素人文為特色 (From Wikipedia).

今次去Tasmania玩, 主要係睇天氣來安排及修改當日行程, 連住宿安排都做就到去東南西北其中一個方向玩也可以, 所以大家會見到下面張地圖有時係Loop住形式咁樣玩.  因此有d住宿會住得比較偏.  而多景點玩既地方, 我會揀住宿兩個晚上, 可以免除搬來搬去住既煩惱.


以下係我於Tasmania 7日6夜自駕行程計劃:
14.3 Day 1  HK ✈ Sydney ✈ Hobart
15.3 Day 2  Hobart ⇨ Dunalley  Port Arthur [Blog]  
                    ۩ Ratho Farm Stay [Blog]  
16.3 Day 3  Mount Field National Park ⇨ MONA @ Hobart  Richmond [Blog]  
                    ۩ Ratho Farm Stay
17.3 Day 4  Bonorong Wildlife Sanctuary  Swansea ⇨ Coles Bay  Penguin Tour [Blog]  
                    ۩ Bicheno East Coast Caravan Park [Blog]  
18.3 Day 5   Freycinet National Park  Ross ⇨ Bay of Fire [Blog]  
                    ۩ Bicheno East Coast Caravan Park
19.3 Day 6   Bicheno  Melita Honey Farm ⇨ Marakoopa Cave ⇨ Cradle Mountain [Blog]  
                    ۩ Cradle Mountain Wilderness Village
20.3 Day 7 Cradle Mountain  Sheffield [Blog]     Launceston [Blog]  
                    ۩ Launceston Kilmarnock House
21.3 Day 8 Launceston Strawberry Farm [Blog]   ✈ Melbourne [Blog]  
22.3 Day 9 Melbourne ✈ HKG

我自己做左張圖已經mark好哂景點, 住宿同埋行程安排既駕駛路線, 大家可以參考.

租車方面:

我比較過Sixt, Avis, Budget, Europcar幾間租車公司, 最後揀左Sixt.  Sixt係澳洲係叫做"Redspot". 佢唔係最平, 不過 Redspot有個All inclusive package, 特別係有多個駕駛者就唔駛額外加$$.   所以呢間租車公司較為適合我地既需要.  我地6日租車(intermediate車款)費包Top Inclusive Package + GPS及GST係AUD$514.06, 加左保險雜費後價錢為 AUD$543.76, 總行車里數為1702km.  還車後仲會記返個email比我作為closed rental agreement report.

至於駕駛方面, Tasmania其實好好揸, 條路太直既關係, 係冇咩車既路段, 有時唔覺以會超速.  而我有兩三日係入黑後有揸車, 那麼就要小心啦!! 因為真係好多動物走出來公路, 我揸車既時候會全部避開佢地.  我見過無數雀鳥, 兔仔, 松鼠, 鹿, 袋鼠都有呢!!  大部份動物見到有車經過, 都會走開.  有次我見到隻袋鼠, 佢未來得反應, 我架車就到, 真係嚇親我, 所以建議入黑後盡量避免揸車同埋揸慢d就比較安全.

上網方面:

Tasmania塔斯曼尼亞上網最收得既只有Telstra.  試驗過除左去Freycinet同埋Cradle Mountain中段車程比較差少少之外, 大部份時間接收都冇問題, 最多都係去唔到4G變左3G.  我地係Sydney機場 (下附地圖位置) 內買左張Telstra $30 Pre-Paid Sim Starter Kit.
另外, 也找了Melbourne買Telstra資料給大家.

12 則留言:

  1. 你個行程同我之前去TASMANIA都差唔多啊~.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呵, 我見你d相天氣好好, 我去時天氣差少少.

      刪除
  2. 你好呀~請問電話咭係無限上網嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係無限上網, 只有3GB左右. 我地4個人買左兩張用, 都好夠.

      刪除
  3. 你好,請問你係sydney轉機點解會係melbourne買電話卡?同埋sydney機場有冇得買telstra卡?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry!! 我打錯左. 我那張SIM係Sydney Airport內買的, 已更新了圖片. 其實我走既時候, 係Melbourne airport內也見到Telstra Shop.

      刪除
  4. 你好,請問telstra卡係咪cover全澳洲都用得 ? 因為我去好多city :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係!! Telstra係澳洲最快、訊號也是最好的電信公司,不過比較貴

      刪除
  5. Thanks for your reply. 此卡可否share wifi ?

    回覆刪除
  6. 你好,因為看到你有時候是自己煮東西吃的,想問一下煮的東西在那邊都很方便就可以買得到嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左cradle mountain冇超市外, 一般都唔難找到超市. 我張地圖都有mark超市位置, 你可以參考. Bicheno East Coast Caravan Park對面都有間細超市, 所以買來煮都冇咩問題. 有時駕車沿路經過大Supermarket時買定會比較好, 特別係小市鎮超市細唔係太多選擇.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...