2015.3 ♔ Tasmania 塔斯曼尼亞 Bicheno 住宿, Penguin Tour, Bicheno East Coast Caravan Park

上午11:39:00 Ishiha 4 Comments

(Photo of the Day: 雨後彩虹)

上一篇講到傾盆大雨, 所以決定今日行程取消, 寧願早d返去Bicheno settle 住宿.  我地係Bicheno會住兩個晚上, 而且租左間木屋住下.  Bicheno East Coast Caravan Park地點唔錯, 對面有Supermarket, 而且呢度仲有Caravan Power Site出租.   我地租左間兩房別墅價錢都係HKD$1100/night.  抵住啦!! 臨出發一星期之前先book, 本想考慮住B&B, 不過我真係找唔到間合心水可以accommodate 4個人.   
 間屋唔算大, 不過幾乾淨.   放低行李後, 我地又開始煮飯
 大家起動啦!! 
 今晚煮左牛扒, 羊扒伴焦糖洋蔥及Risotto


Check in時, 順便問埋Book Penguin Tour資料, counter staff就幫我地Book, 於晚上0900集合.  不過今晚天氣唔好, 繼續落大雨, 問過Penguin Tour都會如期舉行. 

Penguin Tour Info: http://www.bichenopenguintours.com.au/penguin-tours  

(Picture Source: Official site)Bicheno Tasmania Aerial
 一架旅遊巴駛到集合地點接左我地去左沙灘.  我地係巴士上面著好哂雨褸, 
不過也難逃唔會濕身既命運.   因為真係超級大風, 風力大到好似十號風球, 連雨傘也吹散.
我地成個團一路跟住導遊行入去園內, 不過園內係唔可以影相.
導遊一見到有Penguin踪影, 就會開電筒照住比我地睇
當晚我地都睇左成16隻Penguin.  Penguin d 毛真係好靚, 銀灰色架!!  園內亦有Penguin hatch box, 入面有Penguin BB.
(Picture Source: Official Site)

4 則留言:

  1. D 企鵝真係好得意....
    我去當晚係夏天, 晚上都覺得好涼, 你地當晚仲落埋雨...應該超凍~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地真係好似遇上超強颱風咁樣, 有樹檔下好些少, 不過都係一個好好既體驗.

      刪除
  2. 好懷念Tasmania旅行既日子呀! 我果陣係住Diamond Island Resort (應該就係你地睇企鵝果度) 個tour完左都可以自己繼續去睇企鵝, 好得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原本好想唔join tour自己去, 不過最後都冇咁樣早. 因為落好大雨, 天黑好難睇路.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...