2015.3 ♔ Tasmania 塔斯曼尼亞 Bicheno Blowhole, Melita Honey Farm, Marakoopa Cave (Mole Creek Cave)

下午9:00:00 Ishiha 4 Comments

(Photo of the Day)

今日自家製早餐, 食左好好味既Hotdog, 係Tasmania日日飲奶食Yogurt做早餐, 真係好健康.
食完出發啦!! 先到了Bicheno Blowhole,  睇左幾次水花, 不過又冇我預期彈到好高.
留意到海邊d石都係好似Bay Of Fires咁樣紅紅地.
呢度仲靚過Bay of Fires呢!!
之後揸車向西北行, 往Marakoopa Cave進發.  今日天氣真係好, 沿途風景好靚!

今晚我地會係Cradle Mountain住, 由Bicheno揸車往 Melita Honey Farm, 駕駛時間要成2個半鐘.
我地途經Deloraine小鎮, 會見到Woolworths Supermarket, 所以落車買左少少, 預備今晚晚餐同明日早餐.

之後繼續開車, 不過去到Longford附近, 又開始落雨.
去Marakoopa Cave時會途經Melita Honey Farm.  落雨關係, 一去到即刻跑左入去, 冇影到店外.
成間Melita Honey Farm門口都好Cute, 見到好多蜜蜂裝飾.
 店內有好多唔同味道既蜜糖試食
仲有雪糕賣呢!! 我點了Leather wood Honey Ice-cream.  
之後大家都買左幾罐蜜糖&Propolis 牙膏就走啦!!
去到 Mole Creek Karst National Park!! Mole Creek Karst National Park內有幾個洞穴可以參觀, 可參考官網資料, 揀選好自己想參加既團買票.  一般National Park Pass係唔包入洞穴, 所以要到 Informaion center買票.  我地剛好13:55去到買票處, 見到Tour Guide準備出發, 買票staff就叫Tour Guide等埋我地.  

Marakoopa cave係一個濕洞穴, 有螢火蟲係洞裡面.  我地一入洞穴, 與前一個Tour等埋一起睇螢火蟲., 目的都係想保護動物生態, 減少對佢地既傷害.  當然睇螢火蟲係唔可以影相, Tour guide叫全體人安靜, 不能發出任何聲, 之後把燈全部關掉.  藍綠色的螢光一點一點的佈滿頭頂, 好靚呢!! 

之後另一團人就散去. 我地就繼續跟Tour Guide向洞穴內行
 入面其實好黑, 係靠人手開出觀賞步道.
洞內既鐘乳石真係好大
去到頂, Tour guide將洞內的燈全關, 係完全漆黑中環境中唱着 Tasmania 民歌, 
歌聲清脆動人, 而且洞內可作回音
行完Marakoopa Cave已經16:00,  再揸車去Cradle Mountain, 駕駛時間要1.5個小時.  今晚我地會住係Cradle Mountain  Wilderness Village, 地點好方便, 係正遊客中心對面馬路.  Check in後再揸到去我地間屋仔, 間屋出面好似森林咁樣好多樹!
房間超大, 有兩間房.
  
 有廚房.  可惜天氣唔好, 有露台都唔可以出去燒烤.


4 則留言:

  1. 滿洞螢火蟲既畫面真係好難忘呀!可惜唔能夠錄影啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!! 不過這個畫面會永記於心.

      刪除
  2. 哈哈, 大家都有去Marakoopa Cave~
    滿洞螢火蟲既畫面真係好靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. Tasmania最好欣賞就係大自然美景,所以好多人都會去睇埋螢火蟲

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...