2015.3 ♔ Tasmania 塔斯曼尼亞 Hobart,Port Arthur, Dunalley Fish Market

下午10:45:00 Ishiha 8 Comments

香港到塔斯曼尼亞係沒有直航機, 要經由澳洲Sydney或Melbourne轉飛過去.  現時有3間航空公司包括: Virgin Australia, Jetstar 及QantasLink可以到Tasmania.

買機票前, 我對比了由Sydney去Hobart與Melbourne去Hobart班機時間, 發現Sydney飛Hobart班機時間較為理想, 接駁時間最短, 所以我地買機票時揀左由Hobart入Launceston走.  

 Flight Information             
Itinerary
Flight Time
 QF 128 
HKG  SYD
1945 #0750
 QF 1509
SYD  HBA  
1000 1155
 QF 2284
LSTMEL 
1350 1500
 QF 29
MEL HKG 
 1100 1725

選擇呢個flight time, 另一個好處係最尾那日係Launceston唔駛坐晨早機離開咁辛苦.  我見好多人都會揀坐晨早0650班機飛往MEL/SYD, 為左接駁香港那程飛機.  如果唔想太辛苦, 可以留係Melbourne玩兩日先返.  
出發啦!!

我地係Sydney機場Transit後到了Terminal 1買Sim卡.  買完行左陣就上機.
QantasLink 10:00由Sydney再轉飛到Hobart.
係機上望落去好長好靚既海岸線, 應該係Wineglass bay啦!
落機後, 我地好快就拎到行李.  出左機場, 門口直望就會見到好多租車公司.
係Redspot租車公司好順理辦好哂手續, check左車後, 就開始今日既行程.


其實今日行程好少, 只係去Port Arthur玩.  不過由機場揸車過去需時1hr10mins.  
途經一個小鎮Dunalley, 諗住係度食埋Lunch先再過去Port Arthur.
撃起了我一去到Tasmania就要去食返餐海鮮.
其中一間係Dunalley就更加方便.
一間好簡約既餐廳
  去到門口, 見到佢個牌寫住"We sell local fish caught by Local Fishermen".
Seafood Basket分一人份量AUD$10, 二人份AUD$15.  3人份AUD$20, 4人份AUD$25, 
有即開生蠔一打都係AUD$12, 不過當日賣哂.
我地4個人就Order了Seafood Basket 3人份.
Order了後, 係隔離Cafe坐低等.
差唔多時間, 就返回廚房位置自取Order
呢度環境唔錯, 面海食野都開心d.
 有好多漁夫用既物品掛左係Cafe入面呢! 
等左一陣, 我地個Seafood Basket到啦!! 
雖然用紙包住, 份量真係唔少.  Salmon魚同埋魷魚炸得剛好, 而且好鮮味,  chips亦唔錯.
食飽後, 已經兩點.  我地就再揸車去Port Arthur.  我地去到, 剛好有一團導賞團可以join.
係導遊引領下, 聽了四十分鐘講解, 漫步在維多利亞式的景觀花園裏面, 好難想象呢度是辱罵不斷的監獄, 高峰時期曾關押1,100名囚犯.  之後, 亦有經過醫院, 教堂, 牢房.
門票價錢係包埋坐船, 話就話出海, 但係就坐船遊"死島"(Isle of the Dead).
島上埋葬著死在獄中的每一個人.   共有1,646座墳墓. 
雖然聽落d故仔有少少恐怖, 但係一路參觀Port Arthur, 睇到既建築物, 又唔覺得係咁樣.  如果大家有興趣聽下鬼故, 可以參加佢地夜遊活動.   據傳說, 有人聽到牢房發出鬼叫, 見到空搖椅自己會動. 
遊畢完Port Arthur, 我地就開始揸車到今晚住宿: Ratho Farm
沿路經過一個小鎮 Sorell, 見到Coles超市, 我地就落車入貨.
呢間超市唔算細間, 我地見到d扒真係又靚又大又平, 所以買左返去煮.
係入秋時份,  Tasmania一到七點, 天已經黑哂.  而我地今晚揀左住一間好有特色既Farm House.  話得係Farm House, 通常都要小路再入小路, 先會入到去.  
但係我去到住宿附近既路上, 係沒有街燈, 
路牌又唔見多個底下, 揸車找了半個鐘先找到個入口.

雖然車上有GPS, 但係有時去到呢D位, 真係會找唔到.
好彩張Sim卡勁, 我地上google map找
一路跟住行就找到啦!!

間民宿真係好靚!!
不過太夜, 影咩都唔會影得好靚!!
下一篇我先講下呢間民宿
我地放底行李就拿拿聲煮野食先.
民宿主人好好, 叫我地隨便用廚房物品, 
同埋享用枱上面既Cheese!!

雖然有d疲倦, 不過煮飯有廚神負責
我地好快就有得食啦!!
今晚晚餐好豐富
好好味既羊扒, Risotto, Cheese 
梗係唔少得紅酒啦!!

8 則留言:

  1. 我會等妳寫冰島 ^^
    澳洲都好好睇, 個map超正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!! 我會努力. 其實仲有好多blog未寫哂...heehee

      刪除
  2. 今年澳紙低水, 可以慳唔少~
    我之前去時差唔多對8.. 有D肉痛,
    你地去Port Arthur時好似有d凍wow~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去既時候, AUD對HK$6.3, 未算平. 呢家去就更平. 3月既Tasmania都涼涼地. 以往3月Tasmania天氣好好, 不過今年就差d啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 間民宿又抵住環境又正, 值得推介

      刪除
  4. 好想去Tasmania. 期待你的遊記

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...