2015.3 ♔ Tasmania 塔斯曼尼亞Bonorong Wildlife Sanctuary, Kate's Berry Farm Swansea, Freycinet Marine Farm

下午3:19:00 Ishiha 6 Comments

(Photo of the Day)

今日向Tasmania東岸出發, 會經過Bonorong Wildlife Sanctuary.  最想睇Tasmania Devil.  Bonorong Wildlife Sanctuary有free tour, 每日11:30am及2:00pm有zoo keeper介紹同埋有得睇埋餵食Tasmania Devil.  入場費用AUD$26包括了餵食袋鼠飼料一包.

入到園內, 剛好見有Free Tour, 所以我地就跟住行.  首先見到好可愛既Wombat袋熊.  Wombat袋熊生活於澳洲東南部及塔斯曼尼亞.  佢地腳短但肌肉發達, 身長約有1米.  個樣有少少似豬, 但佢地動作好快.

之後, 就去睇今日重點啦!! Tasmania Devil 袋獾!! Tasmania Devil是袋獾屬中唯一未滅絕的成員, 於2008年被列入瀕危動物, 現今只分佈於塔斯曼尼亞洲.  身形與一隻小狗差不多, 但肌肉發達, 十分壯碩.
惡魔有其兇猛既一面, 本身係肉食性動物.  雖然不作攻擊只吃腐肉, 但咬力卻好厲害, 所以遊客只能眼看手勿動.
睇完惡魔, 就去睇純良既無尾熊.  無尾熊Koala的食物來源都係以尤加利樹為主, 這種樹同時也是澳洲的特產, 所以無尾熊身上有好香既尤加利樹既味道.  
     澳洲南部既無尾熊係比較大隻, 之前去澳洲抱抱無尾熊都冇咁大隻, 而且仲可以親親無尾熊呢!
 佢地訓覺個樣真係好cute!! 
                                          跟住我地再去睇袋鼠, 入場時我地包飼料終於大派用場啦!!
見到袋鼠BB
參觀完Bonorong Wildlife Sanctuary, 揸車往Coles Bay  .  沿路會經過Swansea, 可以去埋食Kate's Berry Farm.  沿路都好靚, 有田有海.  我相信夏天來會更靚.

去到Kate's Berry Farm以為會見到好大好多Strawberry, 但係又唔係呵.  如果想採集Strawberry係可以, 不過會有少少失望.
 入去 Kate's Berry Farm店內有得試食, 買左佢自家製既No Sugar Added Sauce, Jam呀!!
 我地坐底順便食少少野.  點了Raspberry Pie with Vanilla ice-cream, 呢個酸酸地好味!
 Blue Berries Pie with Vanilla ice-cream.  Berries都好新鮮.
 仲order了一個Salmon French Crepes
休息左一陣, 繼續起行.  原本Plan今日可以去埋Freycinet National Park上去Wineglass bay, 但後來去到那邊開始落大雨, 於是我地又走左去食野....仲要去吃生蠔......HAHA!! Freycinet Marine Farm內有好新鮮既生蠔賣, 可以買走或坐底食.

Natural Oyster AUD$18, 我地叫了兩碟.  Oyster都幾大隻, 好新鮮呢!! 充滿住海水味道.
 Fresh Shrimp AUD$18, 又係好大隻, 而且蝦肉好鮮甜.
 Oysters Kilpatrick grilled with Bacon and Spicy Sauce AUD $24, 
呢個食法令人好開胃好香, 酸酸地少少辣好夾味.

係傾盆大雨下, 唯有離開Coles Bay返Bicheno.


6 則留言:

  1. Blue Berries Pie with Vanilla ice-cream, 同我地食嘅一模一樣, 我覺得好好味~

    另外, 張PHOTO OF THE DAY.......實在引死人

    回覆刪除
  2. 我果陣去miss左抱抱wombat時間又冇得抱抱樹熊...好可惜呢~ 我喺Kate's Berry Farm 食左Blueberry pie同scone, 兩款都好好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地d果醬都好好味, 我都買左返來. 樹熊真係好重好大隻, 差唔多抱起佢去到條腰到, 真係抱唔起呢!!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...