2015.3 ♔ Tasmania 塔斯曼尼亞酒杯灣 Wineglass Bay, Ross, Bay of Fires

上午12:00:00 Ishiha 4 Comments

 (Photo of the Day)

今天天氣好好, 終於可以去行Wineglass Bay啦!! 
之前買左張National Park Pass, 所以我一去到泊好架車, 就上山啦!!
沿指示牌到Wineglass Bay Lookout要45mins,
大約行左20分鐘, 首先會去到Coles Bay Lookout
 而家只行左一半路程, 一路行一路開始熱, 我地開始除下外套.
 行左一陣, 已經去到Wineglass Bay Lookout!! Wow, 真係好靚.

如果想去沙灘, 可以由Wineglass Bay Lookout再行2km, 來回要3hrs.  之前睇資料知道呢段路較為難行, 必需準備多d水及食物, 所以我地就決定行返去停車場.
之後, 再揸車去左Ross

Ross有間要朝聖的Bakery Shop, 就係Ross Village Bakery!!   喜歡宮崎駿動畫既人一定聽過魔女宅急便,  宮崎駿當初參考了世界上好多唔同地方作為故事場景,  而呢間Bakery Shop,  就係魔女KiKi離家出外時, 工作與住宿處場景的靈感來源.
早於1821年開業, 店外外觀洋溢着懷舊英式小店風情,  Ross Village Bakery仲有埋 Inn 可以入住!!
店內擁有逾百年歷史的蘇格蘭式磚爐, 擁有超大容量, 一口氣可焗製300個麵包外, 磚爐更以燒柴作燃料, 特別的構造加上柴火火力, 令焗出來的麵包更香脆.  店內員工穿上了傳統女僕服裝.
我地點了幾款食物, 包括: Pie, Lemon square, 同埋好出名既Vanilla Slice.  估唔到個Lemon square都唔錯.  而Vanilla slice上下兩間都係好脆既千層酥, 中間夾住Vanilla蛋糕.  不過Vanilla味道唔算太濃郁.  加埋咖啡及朱古力, 好滿足既一餐呢!!
 吃飽就開始慢遊Ross小顉, 而Ross Village Bakery的隔壁有一間古色古香的教堂
市政廳
Ross Bridge.  Ross真係一個好細小鎮, 所以行左冇耐就已經行完.
見仲有時間, 我地就揸車去埋St. Helen及Bay of Fires.  Lonely Planet寫左篇World's Hottest Travel Destination for 2009有 Bay of Fires.  其實要找Bay of Fires係由St. Helens一路沿海岸線上既29km. 入到去已經係Mt. William National Park既一部份, 沿路有好多camping sites路牌, 又有沙灘標記. 
(Source:http://www.parks.tas.gov.au/index.aspx?base=4012)

我地見到有標示就停低駛入去望望, 發現0個邊d沙灘好靚, 不過係超級大風大浪.
沿途見到岸邊d石係橙紅色, 我地已經到達左Bay of Fires啦!!

最衰真係太大風大浪, 又開始天黑, 所以都冇好好咁樣行到石頭上影相.   
時候唔早, 我地揸車回程返回住宿啦!!
沿海岸線南下往Bicheno, 一路見住好靚既沙灘

今晚晚餐我地買了袋鼠肉來煎,  
原來味道唔似牛又唔似豬, 有自己既香味, 
味道唔錯呢!!  晚餐超豐富, 三餸一湯呢!

4 則留言:

  1. 酒杯灣真係好靚呀! 反而Bay of fires就冇乜特別...都冇佢官網D相影得咁靚囉...D水都唔係薄荷色既....

    回覆刪除
    回覆
    1. haha!! Bay of fires真係冇想像中咁靚, 所以影左唔係好多張相.

      刪除
  2. 你地當日行程都幾遠路程WOW
    WINEGLASS BAY 真係好靚, 你地可以行咁耐好勁.
    反而我覺得ROSS麻麻地~ 冇咩等別
    我上次整袋鼠肉整得好"UN"下, 可能唔識整.

    回覆刪除
    回覆
    1. Wineglass bay真係幾靚!! 如果我放棄唔去Bay of fires, 應該可以去Diamond island. 不過要就潮汐漲退軷好時間.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...