2015.3 ♔ Tasmania 塔斯曼尼亞住宿篇介紹 Ratho Farm

下午10:33:00 Ishiha 6 Comments

今次係Tasmania住左4間唔同既住宿, 有D係B&B, 有D係Hotel, 有個係農場.  地點分吃係Bothwell, Bicheno, Cradle Mountain及Lauceston.

首先我講下第一二晚住既Farm Stay: Ratho Farm.  位於Bothwell.  其實佢地係一個Golf Club. 之前係Airbnb見過佢地既相, 真係覺得唔錯.  

(Offical Picture)

第一晚我地好夜先去到, 民宿主人幫我地開門, 並介紹房內物品.  呢間房係由馬房改裝而成既.
入面係好簡約, 整間房都係木與石頭既結合.    雖然呢間房係4人房, 但廁所只有一間.

第二日起身吃過早餐, 民宿主人say 哂sorry話比錯間房我地, 佢話我地book0個間仲大間, 應該係每兩人一間房, 互通房間咁話.  民宿主人仲帶我地去望過間屋, 係正對面間屋.  大家商量後都係決定搬.  起碼多一個toilet, 同埋有個小pantry.

 呢間B&B好乾淨, 而且價錢唔太貴.
食早餐既地方, 有好多選擇, 唔錯!!
吃晚餐既地方, 都好靚!!

 民宿主人話今晚有好靚既魚獲, 係自己捉既Tuna, 問我地會唔會係度食dinner!!  
聽到我地又想試下呵!!
今晚玩完就約好左1900食dinner
Dinner有魚有豬, 而且仲有Dessert!!
雖然真係好好味, 但 Portion比較少
 Dessert都唔錯, 係cheese cake
 我地昨晚係coles買返來既牛扒仲未煮, 而今晚係last stay, 所以民宿主人好好,
佢叫埋大廚幫我地煎埋出來.
我地order了medium well, 真係煎得剛好.
講真我地買既呢塊牛扒真係超級好味.
我地食飽飯, 今晚可以好好休息, 同埋出左屋外睇星星.  超多星呢!!

可能民宿主人唔好意思要我地第二晚住宿要搬.  兩晚連一晚晚餐, 佢收平左我少少.
我一直都冇問dinner幾多錢, 最後佢計完只係收左我AUD$540.

6 則留言:

  1. 民宿個主人好好呀!
    home dinner 好warm~
    民宿個價位唔合理.......... 平!!!!!!!! 你喺邊度搵嫁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我BOOK那間係4人房, 最後佢比左兩間雙人connecting room. 而家我check返價錢, 佢地一晚4人房係AUD$225. 其實我BOOK既時候兩晚$450, 最後連dinner收左我AUD$540.所以我估佢係比左個Discount我又或者收錯錢.

      刪除
  2. 間民宿好得. 牛扒好吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛扒真係好Juicy!! 去澳洲玩真係要去食扒.

      刪除
  3. 好唔錯喎, 住宿真係最緊要乾淨!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...