2015.3 ♔ Tasmania 塔斯曼尼亞Mount Field National Park, MONA, Richmond

下午5:08:00 Ishiha 2 Comments

(Photo of the Day)

係Tasmania既第3日, 吃過早餐後, 便開車前往Mount Field National Park.  由Ratho Farm揸車去Mount Field National Park都係1個小時.  入任何一個國家公園都要買PASS.
(Source: http://www.tasmaniavisitorsguide.com.au/np.php)

Map of Tasmania indicating National Parks

Tasmanian National Parks

出發前睇過d資料知道買Vehicle pass (*up to 8 persons)最抵, 所以去到Mount Field National Park Information Center買左張AUD$60, 兩個月內任去Tasmania內既National Parks.  按照自己需要, 計算自己應該買邊款National Parks Pass.  
張Vehicle Pass買好後, 放係車內當眼處就可以.
 呢度D樹好高好壯觀
沿路行入去都好靚

Mount Field National Park最出名既係Russell Fall
Russell Fall
之後再行入去Horseshoe fall
我地係Mount Field National Park影下相, 慢慢行左成兩個鐘.  之後返回Hobart.
諗住去睇埋MONA, 順便食埋lunch.
MONA內有間Cafe, 環境唔錯.

 海鷗都唔怕人
 望住個海食野幾嘆, 不過就大風左少少.
食完個Lunch之後, 就入去參觀啦!! 係閘口前, 可以拎埋個導賞iPhone及Headset, 可以慢慢聽講解.



 我覺得MONA都幾好睇, 所以我地都睇左幾個鐘.
出返去MONA, 外面有間Beer Shop, 佢地有自家製啤酒.  我都叫了杯試下.


由MONA揸車去Richmond都係半個小時左右.
見天色唔錯, 我地係返民宿前去Richmond睇下.
Richmond係一個歷史悠久既小鎮,
泊好車後我地行左去Richmond Bridge!!
周邊環境唔錯呢!!



2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...