2015.3 ♔ Tasmania 塔斯曼尼亞搖籃山 Cradle Mountain, Sheffield

下午1:34:00 Ishiha 2 Comments

(Photo of the Day)

今朝起身, 見天色依然灰暗, 心知今日去Cradle Mountain不妙!!  雖然買左National Park Pass包埋入Cradle Mountain, 但係最終因為落雨既關係, 都係決定唔揸車入.  係旅遊中心外有Shuttle Bus站, 較好時間上車就可以啦!!

入Cradle Mountain National Park車路好窄, 路只可以容納一架車既闊度.  如果遇上Shuttle Bus, 就要互相禮讓.  搖籃山係Tasmania其中一個熱門景點, 呢個National Park有4 至5 條行山路徑, 尤以 Dove Lake Circuit (鴿子湖) 最熱門.   

落左Shuttle, 就會見到個簽到亭, 為安全起見, 所有人仕入山最好去簽到亭簽到, 
簽到亭入面都有介紹步道資料, 大家可以根據自己體能去揀合適既步道.   
搖籃山列入世界遺產名錄
當日我地一心諗住環鴿子湖一周, 大約需時2小時.  起初行既時候都係微微細雨,   
鋸齒般的山峰就係搖籃山啦! 
湖水清晰見底!!
但愈行就愈大風而且起霧, 大風到湖水都被吹到起白頭浪.  天灰灰, 而且仲開始落大雨.  
我地於是穿起雨褸, 繼續向前.  但一路拾級而上, 大家對鞋都入埋水呢!! 最後, 都係放棄環湖啦!!  相都係影左幾張就走人.  真係冇諗過第一次去Cradle Mountain會遇上咁既經歷, 天氣唔好唔落雨都冇所謂.  去到又大風大雨, 莫非我地係超級貴人??
離開左Cradle Mountain, 揸車往Sheffield.  去到Sheffield天氣好到不得了, 與今早係Cradle Mountain健步時, 天氣差很遠呢
                                      有好多人都會選擇係Sheffield住方便去Cradle Mountain
  Sheffield出名在於有好多壁畫


  同埋有呢張Eason 2007去Tasmania畫既畫.


係停車場見到呢個好得意既屋仔, 原來係Tasmania Devil捐款箱, 
係Sheffield呢個小鎮行下, 都幾寫意.
我地揀左係Sheffield吃Lunch, 玩左咁多日都未見過咁多人出來吃Lunch.  
幾間想去既餐廳都滿座
結果走左去吃Fish & Chip及Burger
我地Order完, 食間餐廳都坐滿哂人.
 Seafood Basket
 Chicken Burger
好唔好食就見人見智啦!! 不過估唔到呢個小鎮餐廳咁旺.



2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...