2015.3 ♔ Tasmania 塔斯曼尼亞 Launceston Wine Tasting, Josef Chromy, Cataract Gorge, Hillwood Strawberry Farm, Waterfront Seafood

下午11:26:00 Ishiha 8 Comments

(Photo of the Day)

由Sheffield揸車過去Launceston, 大約一個小時車程.  今朝係Cradle Mountain行左一陣就走既關係, 所以多左d時間就去Wine Tasting.  我地揀左去Launceston Josef Chromy為Wine Tasting第一站.
Josef Chromy環境一流, 呢度仲有餐廳可以食Lunch/Dinner.  Dinner就只有星期五及六供應.  如果係度食Lunch/Dinner, 由頭盤到甜品仲有配埋酒比你試, 而且會對住咁靚既葡萄園食飯.  真係一樂也.  不過我地來既時候過左食Lunch既時間, 加上我揸車, 就唔駛考慮飲酒啦!!

一場來到, 我地就Wine tasting算了!  試酒費AUD$5, 如果有買酒的話, 就會Free
我地試左Riesling, Sauvignon, Pinot Noir, Botrytis, Chardonnay.  服務員好好, 而且會詳細介紹.  之後我地每日買左幾枝酒.   其實Josef Chromy 附近有幾個酒莊.  我地就揀左去另一個酒莊試酒.  呢個酒莊叫做Jinglers Creek, 比Josef Chromy細型.
佢地有出產 Pinot Noir, Savignon Blanc, Riesling, Chardonnay and Pinot Gris
呢個Vineyard係有免費試酒, 味道唔錯, 一枝大約AUD$24.  所以我地又買左幾枝離開
見酒莊好近Cataract Gorge, 我地揸車去到仲玩到纜車

纜車路程唔算長, 不過係高處望落去又真係幾靚. 
而且山中有個游泳池. 係咁正既環境下游水, 真係嘆!!

去完Cataract Gorge我地返B&B check in.  間B&B好方便, 係正市中心
整間屋都充滿著英式設計,  Host好好人, 仲請我地上樓上飲酒呢!!

 我地今晚住既屋有兩房一廳, 仲有kitchenette. 
經Host介紹, 我地到左Waterfront晚餐
餐廳環境唔錯, 好彩Host幫我地打電話Reserve了,  眼見餐廳都Full House


我地點了飲品後, 大家決定今晚要"蠔"食, 作為最後一晚係Tasmania既Happy Ending
 叫左兩打蠔同埋海鮮Combo!!
另外再點了白酒煮青口, 青口好鮮甜!  超豐富既一餐呢!! 大家仲食到好飽.

第二日早上, 我地Check out後去左Hillwood Strawberry Farm.  由市區去Strawberry farm, 途經好多果園.   一心諗住到Tasmania會見到Cherry, 點知玩左幾日一粒都冇見過.  雖然我都知道Cherry係夏天出產,  都好希望剛踏入秋季既Tasmania仲會有Cherry吃.  揸車時候,  見到幾個Cherry Farm, 都好似係Closed左, 冇得入去,  真係飲恨!! 今次未能一賞Tasmania好出名既Cherry呢!!  唯有返香港食啦!!

去到Hillwood Strawberry Farm, 除左見到有好多Strawberry之外
仲有Red Currants及其他Berries
Strawberry都好大粒好甜.  Shop入面仲有得試Strawberry Wine, Vinegar, jam....etc.  最後我都買左枝Strawberry Vinegar.  用來做Salad Dressing好味!
總結整個Tasmania Trip, 天氣好壞差半下順利完成7日6夜行程.  整個旅程, 我係揀左自己想去既地方, 沒有大包圍方去玩.   而且日日都親親大自然, 吃著無添加既食物 , 可以好好放低平日急忙生活模式, 確實係好寫意.  

8 則留言:

  1. TASMINA 嘅 Pinot Noir 應該喺當地比較好~
    白酒煮青口好吸引呀~
    Strawberry Vinegar.好似幾得意WOW

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己較喜歡Riesling, 所以買左返來. 最後我冇買到Pinot Noir呢!! Strawberry vinegar好味帶果酸, 做salad好開胃.

      刪除
  2. 好大抽深色提子!
    海鮮好豐富!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tasmania d 蠔真係好鮮甜, 去到真係要狂食.

      刪除
  3. Ishiha, 新年快樂呀!新一年祝事事如意、健康快樂!繼續去多d、多d再多d地方 ~ yo ~

    回覆刪除
  4. 間餐廳好掂! 睇見都想食 ^^
    至於酒莊, 我都鍾意去, 但對酒冇認識, 純粹欣賞個環境同氛圍

    回覆刪除
    回覆
    1. d蠔真係好正!! 其實我地都唔太識酒, 不過一場去到, 就去觀摩下.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...