2015.3 ♔ 墨爾本 Melbourne 湄江牛河屋, 澳洲購物篇

下午10:10:00 Ishiha 0 Comments

 (Photo of the Day)


今日下午便要離開Tasmania, 我地搭乘1350由Launceston出發班機前往Melbourne.  
去到Melbourne, 好快可以拎到行李離開機場.  因為我地4個人既關係, 所以坐的士出市區係最方便, 而且比較划算.  車程大約30分鐘左右.  Check in酒店後, 我地就開始漫步墨爾本啦!!

雖然係機上有吃到Snack, 不竟去到墨爾本, 應該要試下當地好吃又便宜的正宗越南料理.    湄江牛河屋位於唐人街上, 位置好好找.  店內有好多小食可以點, 不過我地要留肚食晚餐, 所以唔敢叫太多. 我地每人點了一碗河粉.  我點了生牛肉湯河, 清爽既湯頭, 生牛肉片帶粉紅色.  吃過一口, 大家都覺得好好味!!  而且枱上有魚露及辣椒自己加添.  
湄江牛河屋 
Address: 241 Swanston Street Melbourne, Australia 3000

      吃完碗正宗越南湯河, 真係要行下散步.  週末街上面既人真係好多, 特別係近火車站一帶,
加上天氣又好, 好多人都出來曬太陽同朋友吹水飲酒
女人始終愛shopping.  之前咁多日係Tasmania都係去supermarket入貨, 小鎮上好少有特色既小店或Shopping mall.  襯住係Melbourne, 我地就開始買買買......所以今篇都講下澳洲買物篇吧!!


1. Tea Tree Oil
Thursday Plantation茶樹油100% Pure, 價錢平而且好用.  一枝AUD$4.99.  建議稀釋後再搽上身使用.  消腫很有效.  Thursday Plantation產品好多, 另外Rosehip Oil 玫瑰果油好好用.  可以改善暗沉及疲倦的肌膚及補充乾燥肌膚水分, 改善乾燥及敏感性的肌膚, 減輕因為過度曝曬而脫水的狀況.  Rosehip Oil大概一枝都係AUD$15.




2. Emu Oil
朋友叫我幫佢買的.  Emu Oil為肌肉和關節痛的特效按摩油.  早在數千年前, 澳洲原居民就已發現鴯苗油具有減輕關節及肌肉疼痛的功效.  一枝要AUD$29 

3. Lucas' Papaw Ointment 木瓜膏
純天然木瓜膏有抗菌性能, 適用於外敷, 用途有助於防止輕微擦傷, 燒傷及割傷, 嘴唇乾裂, 皮疹及痱子, 輕微的傷口, 尿濕疹, 燙傷, 曬傷....etc.  有細枝裝, 大約AUD$5-6, 送禮更方便.


4. Jurlique
澳洲品牌,創立於1985年, 他們的產品強調是100%萃取活機植物精華.  十多年前開始用Jurlique護手霜就愛上了.  非常吸收, 又滋潤, 較持久, 而且唔"立".    我個人覺得買set比較抵.  上個月有家人由澳洲返港, 所以係澳洲機場托買了一個X'mas Set, 價格係香港半價左右.


5. Crunchie & Tim Tam
細個既時間, 有見過Crunchie, 之後都好少見有得買.    呢隻Crunchie係可以加上雪糕面做Topping, 做抄雪糕/雪糕 sandwish又得.  口感又好, 而且細細粒.  同事吃過後, 也讚好味.
Tim Tam我好少食, 不過來到澳洲買少少吃既手信是需要的.  所以買了Tim Tam Bites, 又係喜歡佢可以細細粒, 唔會話一大舊好甜.
購物完畢, 又要開餐啦!! 我地今晚去左間Review唔錯既餐廳吃蠔.   順利完成整個行程, 當然要食好d.



0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...