【芝櫻✤櫻花】5月北海道の9天賞櫻自駕之旅 札幌拉麵一粒庵 根室花丸

上午11:39:00 Ishiha 0 Comments

第一日去到札幌, 去達酒店放底行李, 就出去找吃了!! 因為住係車站附近, 食店好多; 加上我地只吃過一餐, 所以大家都急不及待要吃返碗拉麵先.

第一站去吃了米芝蓮拉麵推介ラーメン札幌 一粒庵地方唔算難找. 我用Google map跟住去到一座大廈後跟樓梯落一層便到了.  我地去到時已經下午三點多, 所以未有出現人龍.  

我地點了兩小碗元氣味噌拉麵 (元気のでるみそラーメン) , 
湯麵還有加了半熟炒蛋, 蛋香融入味噌湯頭裏, 很好吃呢!!   麵質口感帶有咬勁, 相當好吃.
雖說是小碗, 但以女仔來講, 份量剛好.

一粒庵 拉麵 (ラーメン札幌 一粒庵 - いちりゅうあん) 
電話:011-219-3199 
地址:札幌市中央区北四条西1 ホクレンビル地下1階 
官網:http://ichiryuan.com/ 
營業時間:11:30~15:00 17:00~21:00 (週日公休) 

晚上再去根室花丸吃.  每次去北海道, 我也會例必去這間迴轉壽司店     .  雖說是迴轉壽司, 但用上新鮮食材、創意的料理方式, 可以吃到與香港不同風格的手握壽司.  而且價格超級經濟, 每碟壽司由130-500YEN不等, 物有所值.  「根室花丸(根室花まる)迴轉壽司」目前總店數12間, 有10 間係北海道, 另外2間就係東京KITTE商場內及東京銀座.

吃得太飽, 就行下大通公園先返酒店休息.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...