【芝櫻✤櫻花】5月北海道の9天賞櫻自駕之旅 静内二十間道路桜並木

上午12:26:00 Ishiha 5 Comments

Photo of the day

全日本最長既櫻花走廊街道「二十間道路櫻並木」, 全長 8 km, 裁種了超過一萬棵櫻花樹.   今次去北海道剛踏正日本黃金週及櫻花季節, 住宿貴不在話下, 而且房間供應也超級緊張.   為了一賞二十間道路櫻並木, 所以我提早一晚揀選住宿於静内, 方便第二日一早去欣賞櫻花.  今早吃過豐富既日式自助早餐便起行啦!! 
由静内駕車往二十間道路桜並木只需15分鐘 , 開車冇耐, 已經開始進入櫻花隧道.
沿路直駛, 真係好靚!! 見開始有人泊車, 我見有位就泊啦!! 其實我到達既時間係早上九點多, 已經見到好多車泊好.  我相信遲d來的話, 應該會塞車.
 落左車, 我急不及待要影櫻花樹下啦!! 
真係好多櫻花呀!! 係見唔到盡頭既櫻花樹
 當日櫻花也算滿開
 不過現場好大風, 所以櫻花不斷被風吹下, 真係好似落雪.  
如果持續櫻吹雪, 過多幾日, 真係唔知仲有幾多櫻花睇啦!!

如果想影相避開人潮, 最好揀二十間道路桜並木既一頭一尾影相就最好, 人最少.
又再前行, 越接近會場就更加多車. 
到了會場入口, 見到呢個二十間道路桜並木牌坊
 會場內有好多小食攤檔, 我見到有好多以櫻花為題既小食, 一早已經沽清   
最後我地都係買左串燒食下, 感受下氣氛

我地行下都唔知原來行左成2個鐘, 走既時候真係好多車.
今日好滿足, 見到咁多咁靚既櫻花!!  到二十間道路桜並唔算太難, 之前睇過資料, 知道係櫻花季節時, JR静内駅會有巴士運行, 不過就要夾返巴士時間及要有排隊既心理準備.   如果想到二十間道路桜並木的話, 自駕係會比較方便, 建議自駕要早D去.  如果唔係, 好可能會遇上大塞車或泊車位唔夠, 要等上較長既時間.

5 則留言:

  1. 二十間道路桜並木好靚呀...
    櫻吹雪都係好靚, 同滿開完全唔同FEEL, 好彩你地趕得到JA.

    回覆刪除
    回覆
    1. 櫻吹雪好靚, 不過吹哂落地有D可惜.

      刪除
  2. 真係好靚呀!!五月去北海道原來都好正喎...天氣又好好又可以賞花

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...