泰精彩: Tasting French - Thai Fusion @ J'AIME by Jean-Michel Lorain

下午10:46:00 Ishiha 0 Comments


來到多采多姿既BKK, 又點少得去吃餐法國菜呢!! 今次來到 J'AIME by Jean-Michel Lorain, Jean-Michel Lorain曾是最年輕的米芝蓮3星廚師, 總店La Cote Saint Jacques係法國的Bourgogne,J’aime是他首間在亞洲開設的分店, 而且仲拎左The Best Restaurant in 2015.  餐廳位於同於上年開業的 U Sathorn Hotel 2/F, 由法國店主廚Jean-Michel Lorain委派愛徒Amerigo Sesti到泰國坐鎮.

餐廳對於首次打入亞洲市場非常重視, 特別係室內環境花了不少心思, 沿樓梯上2/F 餐廳, 會發現樓梯的天花板竟是一盆國際象棋, 所有象棋反地心吸力地倒吊天花板上, 非常搞笑.  餐廳內亦有一部三角鋼琴倒吊係天花板上.  加上餐廳內用左好多Sofa, 所以坐係度吃飯也特別舒服.

點菜期間, Marine Lorain (3 starred chef's daughter)會為我地講解每道菜既特色, 而且仲同我地講呢個係新轉既Menu, 比唔同食客試下新野, 負係好貼心既服務.   其實呢間餐廳Lunch時段會推出兩款Menu, 可以選擇3 course or 6 course.  我自己真係好想試下食6 course, 不過以lunch來計, 食6 course實在太多了.  最後我地每人點了一個3 course menu. 6 course menu仲可以pair with wine.  不過我地唔想食太多, 於是order cocktail.

首先為我地上麵包, waiter會拿著麵包籃, 介紹唔同款既麵包選擇, 我地每人揀了一個, 我一口吃下, 真係好香好好味.  Waiter也有問我地加唔加麵包, 咁當然留肚食其他啦!!






 Appetizer到, 係有三小碟.
✔️Cheese and mushroom tart served with an onion confit, 
✔️Quinoa and artichoke salad with a tomato confit, coriander leaves and Barigoule spume 
✔️Tarragon mustard-scented crab remoulade with fresh fennel and pomelo 

每碟好精美, Mushroom Tart好鬆脆, 另外軟殼蟹做得好好, 唔會話好多炸粉.  最估唔到用雅枝竹做沙律, 味道原來咁清新.

Main Course有兩款揀,  一個係Pan-seared snapper with ratatouille, potato confit and thyme.  另一個選擇係 Braised beef cheeks with a carrot fantasy and red wine sauce, 我自己就揀左呢個.  味道濃, 牛肉好諗, 中間仲擺左一小個牛骨髓, 簡直係精華所在.


食完個牛都有點飽.  雖然食左兩個Course, 但係加加埋埋, 就已經食左4個菜.  休息一陣, 再上埋Dessert.  原來都係3小件, 有Pecan and coffee Saturn, Pistachio and raspberry cream & Cherry with white chocolate.  3款之中, 我最鍾意都係呢兩個.  一個酸酸地, 好開胃.  再吃埋咖啡味濃既Saturn. 

雖然係3 course menu, 小小碟 (其實唔細件)都好似食左好多.  最後仲送上Passion fruit Tart & 金箔朱古力, 超級滿足.





Map of the business location
105 Soi Sathon 1 Thung Maha Mek, Sathon Bangkok 10120, Thailand
+66 2 119 4899jaime-bangkok.com
French RestaurantToday 12:00 – 2:30 pm6:00 – 10:30 pm
https://plus.google.com/100873808355582773074/about

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...