CIAO 南意阿瑪菲海岸 Amalfi Coast 波西塔諾 Positano

下午11:37:00 Ishiha 8 Comments

Photo of the Day

上回講到去完藍洞之後, 我地就離開出發到阿瑪菲海岸 Amalfi Coast.    係Capri坐船離開時影, Capri真係好靚.   始終Capri係好popular, 所以人都比較多.  雖然今次到南意時間唔多, 所以我就更加想好好把握時間去埋Positano波西塔諾.  



阿瑪菲海岸之所以咁出名, 係因為其崎嶇的地形, 如畫的美景, 城鎮的獨特和多樣性, 被聯合國教科文組織列為世界遺產.   海岸線由Positano 開始至Vietri sul Mare止.
由 Capri坐船到Positano只需50分鐘.  有兩間船公司 Gescab-Alicost & Motonave Lucibello選擇.  價錢由 € 17,40 - € 18,50不等.  不過船只會於4月至10月有航班.   如果想知道船期, 可以去呢條 link查.   如果冬天冇船的話, 就可能要返回Sorrento再坐SITA巴士過去了.  Sorrento到Positano巴士車程大概要40mins.  SITA巴士時間表可以查呢條 LINK.


不經不覺, 好快就到了Positano.  雖然大風, 不過船好定.
 見到好多依山而建既小屋就快到Positano了.   當時離岸不遠,  好多人都會舉機影相.  
我記得有對couple真係係正個船頭不停影, 仲要有時坐上去條扶手影, 
又係船頭企高幾級影相, 我見到都覺超級危險.
 到啦到啦!! 左邊係落船位置, 而右邊係石灘.
落左船一直行會見到教堂
 我地都有入去參觀.  整個Positano唔算大, 所以都唔駛睇地圖, 喜歡隨意去行就好了.
 Positano有好多小商店, 小畫廊.  而且屋油左唔同顏色.
一路行沿著上山, 真係好熱.  係路邊見到個伯伯賣檸檬冰, 第一時間就衝埋去.
 檸檬冰好味, 又夠凍又解渴, 人也即時降溫.
 再向上行, 見到南意海岸更加多.

石灘上有唔少人游水.
提一提Positano既住宿比其他Amalfi Coast小鎮貴, 本想改一晚住係Positano,
後因沒有心水住宿找到, 所以就打消左.
唔睇呢篇文章 http://www.telegraph.co.uk/travel/hotels/11617289/Top-10-the-best-Amalfi-Coast-hotels.html, 下次再來, 我都會想揀住係呢度.
比起熱鬧既Amalfi, 我就更愛Positano, 喜歡這裡人較少, 而且整個鎮也較為寧靜.
 繼續向上行, 我地找了一間餐廳吃Lunch.
吉少點了Pizza.   對住咁靚既海吃Lunch, 心情都會唔同d.
 我地都食左好耐,  不過始終要離開!! 我地下一站會去Amalfi.
由餐廳再向上行, 便會找到巴士站.  
不過巴士卷要行返落去到斜路底的Information center內購買.  
等巴士到Amalfi的人不少, 好彩巴士設企位.  如果唔係咁多人等, 可能要等幾架先上到車呢!!


8 則留言:

  1. 你攪到我好想去意大利呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦去啦!! 帶埋Sheldon去, Capri有纜車坐.

      刪除
  2. 早兩日主任先講...我們的歐遊大計應該要遲D先可以起行了.....唔知駛唔駛等到退休呢!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 生完後你會好忙呵!! 所以短TRIP都要照去. 等BB大個少少, 你地可以帶埋佢出發歐遊呵.

      刪除
  3. 南意既風景好靚呀...令我諗起希臘呢~ 唔知幾時先去到呢..

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終近地中海, 所以南意有地中海色彩架!! 特別係近海小鎮都更加.

      刪除
  4. 原來Positano同Clinque Terre 好似樣~

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我放棄左唔去Clinque Terre. 不過Clinque Terre 的確好靚.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...