CIAO 羅馬假期開始 Rome ✈

下午10:10:00 Ishiha 0 Comments

去完Pompeii, 我地坐返私鐵到Napoli火車站.  出發前我已經訂好了由Napoli到Roma既火車, 2nd Class二人價都係€38, 車程為1小時10分鐘.
羅馬係整個意大利之行既尾站, 我地會留4日3夜.  因為我好遲先book住宿, 為左揀地方方便, 又要近火車站, 所以我就揀左住B&B.  原先我好想book Casa Fabbrini Roma Boutique B&B, 不過只可以住兩晚, 最後見到Biancorèroma B&B評價唔錯, 就book左啦!!

去到B&B都未夠六點.  屋主好好人, 同我地都傾左一陣, 介紹左羅馬好玩地方, 而且仲沖埋Espresso比我地飲呢!!  因為今晚冇咩planning, 屋主又介紹我地去左呢間好local既Ristorante開餐.

House Appetizer, 估唔到係有幾碟.  食落好有住家Feel既味道



之後點了意粉及一份肉

我地一路食都有同隔離枱對夫婦一起飲酒傾談, 佢地係來自德國, 都係自遊行.  而且仲介紹自己做邊個行業.  佢地來左呢間餐廳食過兩餐, 覺得好好味, 所以今晚再encore.  大家都有交流下呢幾日打算會去邊玩呀!! 唔經唔覺成個晚餐就食左成兩個鐘.  佢地仲請我地飲白酒呢!!   去旅行有時遇到唔識既人, 大家傾下飲下酒, 又可以交流下, 都係一個幾好既經歷.

食完飯好飽, 就周圍行下影相.  夜晚既羅馬真係幾靚!!


有興趣可以睇埋我既行程計劃: CIAO 羅馬假期開始 ☛ 

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...