快閃泰遊 曼谷Lavana Bangkok Spa

下午10:33:00 Ishiha 2 Comments

Photo of the day

每年指定動作必遊一轉曼谷Bangkok.   今次4日快閃之旅只有我同一個Friend去, 所以係超簡單.突然間想去就買好機票出發, 沒有既定行程, 只係出發前簡單安排好兩次massage, 同埋要走一轉JJ market買野.

以下既相全部都係用Iphone影, 所以quality一般.   Hea遊開始.....

今次住宿方面係BTS對出既Renaissance Bangkok Chitlom, 之前住過覺得唔錯, 而且比較新.  起初都有諗住係Terminal 21, 價錢仲比Renaissance平, 不過住開Chitlom附近有情意結, 唔理咁多就book左啦!!

一落機settle好就趕去做Spa, 又係去開我鍾意既Lavana bangkok,  無論手勢服務都好好而且價位平實.  呢間Spa大大話話都幫襯左10年.  今次去仲有少少promotion呢!! 如果有興趣可以出發前睇下有冇promotion, 最抵係做一個2 hour massage送1 hour facial/scrub treatment (只係0900-1300).   由落機到做完spa都未好好食過一餐呢!!  係咁肚餓既時候, 佢地跟左個light dinner比我地, 係咪好貼心呢!!  唔知係咪肚餓, 食呢個light dinner總係覺得好好味.

雖然食左個light dinner,但都未能填滿我地既五臟六腑.  經過BTS見到奶茶店又走左去買杯飲, 呢間奶茶咖啡店係曼谷都好出名.   主打茶底香而且味濃, 可以order少奶/多奶/少甜.  始終泰國人愛甜, 所以唔order少甜既話, 真係會甜到震.   如果唔飲開濃茶既朋友, 可能未必接受到.

夜晚去左水門食雞飯.  水門雞飯簡直係每次去上年去Bangkok必食.  當中有兩間較為人熟悉, 一間係店員全部穿上綠色制服, 另一間係粉紅色制服.  呢個記號易認過店名.  不過上年去既時候已經覺得粉紅衫雞飯檔冇以前咁好食啦, 所以今次去返綠色制服那間.  水準依然keep到, 特別鍾意雞同飯既比例好好, 唔會話飯多雞少既情況出現.

食完雞飯行左門口有檔芒果糯米飯好正!! 芒果糯米飯有分大同細兩個size賣, 大既100b, 細既60b.   我地買了一盒大既返酒店繼續食.   芒果好香好甜, 糯米飯軟綿適中.  加上椰奶超好味!! 大滿足既第一天.





2 則留言:

  1. 我都好鐘意住chitlom. Reinassiance 我之前都住過,我覺得幾好嫁,又近BTS.

    回覆刪除
    回覆
    1. 住慣左Chitlom附近, 有時想轉下第二間都要d動力或吸引力先轉到.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...