快閃泰遊 地道好味泰菜 White Flower Factory

下午2:11:00 Ishiha 2 Comments



以前去食Fusion泰菜, 都會諗去Greyhound cafe, Nara....etc.  不過今次好想試下地道正宗泰菜,就去左呢間White Flower Factory.    佢地係屬於家庭式經營, 總店係舊城區, 比較難去.  無論菜式、用料、味道頗適合泰國人而且價錢唔貴, 所以好多本地人幫襯.  而第一間分店就係鄰近BTS Siam Square One商場內.  

入到餐廳, 店內裝潢唔錯, 樓底多, 並以黑白灰及木色為主.  感覺舒服, 而且入內有一大邊落地大窗, 可以望到BTS站人山人海既畫面.  呢間餐廳中午過後, 只賣蛋糕及飲品. 6pm後提供晚市.  晚上好多人, 要有排隊既心理準備呀!! 不過我地行完Paragon再去埋massage後, 已經差唔多過了食晚餐既時間, 去到White Flower Factory時沒有太多人, 唔駛等位就可以安排入座啦.

打開Menu, 除了有泰菜外, 另有提供西菜: 三文治, 鵝肝等菜色.   我地係咁肚餓既情況下, 兩人叫了4碟食物.  先來是Appetizer: 辣味三文魚他他.  呢個好好味, 辣度夠, 而且好開胃. 三文魚他他上放了一條長麵條, 麵條好鬆脆好香.  

另外我地點了泰色春卷同埋單骨炸雞翼.  單骨炸雞翼個醬既辣又帶少少酸, 好食過Greyhound 好多呢.  而泰色春卷也炸得好香脆.   最後我地再叫了碗冬陰公粉, 呢個真係好好味.  冬陰公湯看似平凡, 但其實係超好味.   冇味精之如, 簡直係味覺享受.  冬陰公好味係要辣與酸度要平衡, 而呢間White Flower Factory真真正正做到.   食到呢度, 我地兩個已經好飽, 本來好想留肚食甜品, 也沒有空間啦!! 提提大家, 呢度既甜品都好好味, 特別係泰國奶茶Crepe Cake以及椰子蛋糕. 




2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...