【超簡單食譜】夏季消暑蜂蜜漬青檸

下午12:24:00 Ishiha 6 Comments



平時愛飲檸檬水既我, 買一個檸檬又未必用得哂.  最近心思思諗下有咩簡單手作可以自己做,.  上網睇左幾個超簡單食譜, 就係蜜漬青檸.  特別係夏天, 飲杯蜜漬青檸既可消暑養顏, 又可以滋陰補身.  今日去開生果店, 見到BB版泰國小青檸, 一大袋只係$20.  一於自己動動手做個小手作先.  做法非常簡單, 只要漬3天就可以飲, 在雪櫃可存放 2- 3星期.

材料:
★ 小青檸一袋約25-30個
★ 蜂蜜300ml
★ 玻璃密封罐


製法: 步驟也只有三個: 切檸檬 → 加蜂蜜 → 入樽

青檸以鹽水浸泡30分鐘, 去掉農藥, 風乾後用

玻璃樽以熱水煮約15分鐘消毒, 風乾備用.   我用蒸爐蒸玻璃樽30分鐘, 蒸完等個樽唔熱先用.

青檸去掉頭尾切片, 雙手要乾淨冇水份.

入樽時最底放一層青檸片, 倒入蓋過青檸既蜂蜜, 重複至用完所有青檸.

加蜂蜜到9成滿.   因為檸檬會自己出水稀釋蜂蜜.

大公告成! 封蓋放入雪櫃,  完全不用加一滴水!! 


飲既時侯, 拎出 3-4片蜜漬青檸, 加溫水/ 梳打水/ 紅茶來飲, 就變成檸蜜茶啦!  唔夠可再加蜜糖. 我就最鍾意加梳打水一起飲.


注意事項: 
  • 所有用具包括切生果的刀及砧板都不能沾有油或水,  易生菌發霉
  • 最好選擇有機檸檬,  因為農藥殘留係檸檬皮上洗得唔夠乾淨.  另外蜂蜜也可選擇龍眼蜜替代.  若果唔想飲既時候有檸檬苦澀味, 買無核就更好.
  • 一定要用玻璃樽.  玻璃樽使用前, 先煮過熱水消毒殺菌後自然風乾即可, 記住唔好用紙巾抹乾, 咁樣會令到個樽有菌


6 則留言:

  1. 好似幾簡單咁~~唔錯~~~~
    我都好想整哥d薑蜜~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好飲架又易整,可以美顏同埋滋潤,夏天加冰飲又夠消暑,試下整啦!0難度.

      刪除
  2. 等我試下去買左青檸先~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...