快閃泰遊 早午餐@ D'ark by Phillip Di Bella

下午2:15:00 Ishiha 4 Comments



每年去曼谷, 我都會去下唔同cafe食野飲咖啡.  上次去過Roast, 今次就去另一間位於EmQuartier內既 D'ark.  好多人都係見到Roast多人, 就去D'ark那邊食.   其實D'ark個名都好大, 第一間分店係Sukhumvit Soi 49巷內開左唔夠半年, 就係EmQuartier開第二間啦!!  而且係EmQuartier內佔據係地面那層既好位置.

D'ark入面以金屬元素及原木作裝飾, 大玩工業風既設計.  由於係平日既關係, 店內唔算太多人. 我地安排坐係sofa位置.  打開menu, 見到咖啡總類多, 而且有3款signature brand: D'ark, Nero, Ali Reserve, 提供slow drip coffee, aeropress & cold brew沖泡方式.   去到櫃台望仲以為自己去左實驗室呢!

食物由兩位曾任職Michelin餐廳既法藉大廚主理.  Menu內有Brunch, Salad, Burgers, Pasta, Seafood, Meat & Desserts選擇.  而我地諗住來吃早午餐, 就係Brunch內揀吧!  我地兩人叫了一份English Breakfast Cocotte (350b) 同埋一份Salmon Eggs Benedict (290b).   另外叫了Flat White & Cappuccino.   係Order時我還問waiter可唔可以係咖啡上畫肖像拉花, 他們說可以, 不過上咖啡時間會耐一點.  反正我地hea遊, 就試一杯玩下吧.   我杯咖啡來到時確實有驚喜, 似唔似樣就.....始終都係gimmick.

我地傾談了半小時左右, 食物開始上枱.  先來了Salmon Eggs Benedict,  而D'ARK無令人失望. 檸檬荷蘭醬好味,  鬆餅麵包邊脆內軟.   另一味English Breakfast Cocotte也上了.  Portion有d細, 還以為大大一份呢!!  可能有期望, 我就對呢個Breakfast Cocotte有點失望.  
 


Facebook:https://www.facebook.com/darkbyphillipdibella/
Website: http://www.darkoffee.com/

4 則留言:

  1. 肖像拉花幾得意喎...始終好有難度, 有少少似已經好好呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係玩下gimmick囉!! 次次去泰國玩都好有新鮮感, 成日玩新意思, 所以都幾好架.

      刪除
  2. 間cafe裝修不錯~~~泰國就好啦有咁多靚cafe~

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰國就係有好多靚靚cafe吸引我每年去潮聖一次.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...