摩洛哥11天🅼🅾🆁🅾🅲🅲🅾馬拉喀什|Marrakesh 住宿 Riad Yasmine

下午11:21:00 Ishiha 4 Comments











Marrakesh馬拉喀什位於摩洛哥南邊, 氣侯怡人, 是近年歐洲人最愛的一個度假勝地.  正因如此, 近年有好多歐洲人於馬拉喀什賣下摩洛哥傳統大宅改建為精品酒店.  其中一間Riad Yasmine更加於Instagram上一炮而紅, 皆因大宅內有個超靚的綠寶石泳池, 好多IGers一邊吃著早餐一邊於泳池影相.  Riad Yasmine只有7 間房間, 每間房都好有特色, 加上整座大宅結合了摩洛哥傳統美以及當代休閒的裝飾細節, 來到的旅客可以盡情放鬆.


馬拉喀什作為今次旅行的第一站, 加上會留3日2夜, 我自己都有一點要求, 希望住得好些少, 而且會揀選一些medina方便的位置住宿.  當然Riad Yasmine那麼紅, 真的是一房難求, 起初我是訂不到的.  於是我就不停找其他Riad, 比我找到了第二間心儀的Riad住宿: Riad BE Marrakech.
(source: https://www.be-marrakech.com/)

我始終對Riad Yasmine念念不忘, 訂不到房我都會上去Riad Yasmine Offical Site睇下, 點知好好彩有日比我發現有一間空房, 而且是我的旅行日期, 我即時上網落訂, 那刻的我是超開心的.  出發前我收到Riad Yasmine的email, 佢地好細心提點我們於Marrakesh玩時的注意事項, 期間我亦有email問他們由機場到Riad Yasmine的交通, 他們都一一為我地安排.   

到達了馬拉喀什機場出閘後, 即見到司機來接我們.  大約15分鐘左右, 便到了Riad Yasmine門口.  出來迎接我們的是一個會說法文及英文的職員, 他的笑容超友善, 還安排我們坐於大廳中, 還送上Mint tea, 大廳望出去就是那個綠寶石泳池.  來到摩洛哥, 大家必要飲薄荷茶, 杯內有滿滿的薄荷葉, 真的好好飲!!   當日我們到達的時間好早, 所以泳池旁有幾班住客正在吃早餐.  期間見到一班泰國來度假的住客在泳池旁吃早餐之如, 幾個人不停換衫換泳裝擺pose影相真係好好笑.  他們實在太忙呢!!   我們正擔心住在這幾天會不會日日見到這個情景, 好彩沒有, 要不是我們的放鬆心情也會被洗去.   休息過後, 問了職員那裡買電話卡, 他提我們到Riad行前轉左就會看到士多, 那裡會有得賣.   初到Marrakesh 人生路不熟, 我連當地士多點樣都不知道, 又如何去找電話卡買呢?  最後返回Riad, 職員好好心帶我出去再行同一段路便找到了, 而且他幫忙activate我買那張電話卡呢 (要聽法文架)!!   

來到時間尚早, Riad職員說我們訂的房客人未退, 所以我們只能放底行李.  之後他介紹了Marrakesh景點, 還教我們如何從Riad去大廣場, 叮囑我們出門時要小心, 特別是晚上夜歸要提防身邊陌生人, 真係超細心的服務.  其實出發前email我們download map.me, 所以一路上我們去什麼景點都超順利.  

玩完返回Riad Yasmine休息, 晚上開著燈, 昏昏暗暗又有令一番美.   吉少敵不過睡意, 一早已經要休閒, 而我就上了天台慢慢坐, 欣賞一下天台風景.  整間Riad我最喜歡什麼? 就是每個角落都充滿心情味, 而且影相可以好photogenic.  難怪Riad Yasmine一房難求!?


4 則留言:

  1. 呢間Riad真係好靚啊...淨係睇你D相都知每個角落都好好拍啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架!! 同埋RIAD入面隻貓貓都好好玩.

      刪除
  2. 靚到好似假咁。我最初以為呢啲相應該係喺廣告、雜誌上先見到,唔應該喺現實出現。點知你proof 左比我知呢啲全部唔係幻覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. haha!! d 相應該可以做x假期coverpage, 最近都有播摩洛哥旅遊節目, 你有冇諗過去睇睇呢個現實呢?

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...