摩洛哥11天自助攻略2 🅼🅾🆁🅾🅲🅲🅾 從這裡走進撒哈拉沙漠 📝行程住宿規劃

上午6:53:00 Ishiha 4 Comments

先講講今次我去摩洛哥的行程吧!! 起初編排行程時, 見到摩洛哥的地方名又長又難拼, 要串好幾次先記得清楚, 好似 Marrakesh, Chefchaouen, Ouarzazate, Merzouga...etc.  去完回來, 朋友問我地方名及行程, 我相信讀完出來, 大家也會一頭霧水.

一開始我用google map先查查位置才安排今次的行程.  在我講行程之前, 想介紹一下幾個小城, 希望大家有個概念先.

馬拉喀什|Marrakesh
Marrakesh是我最喜愛的城市之一,  城內建築物大部份用粉紅色岩石砌成, 所以有粉紅城市之稱. 馬拉喀什的地標景點多, 無兩三天的話跟本就看不完.    Marrakesh有摩洛哥最大的柏柏爾人市場, 也有整個非洲最繁忙的廣場. 黃昏可以坐於天台cafe, 感受一下熱鬧的摩洛哥.  去完幾個市集後, 我個人最喜歡Marrakesh, 好行好買又選擇多.
📷 阿里.班·約瑟夫神學院 (Ben Youssef Madrasa)
📷 德吉瑪廣場 (Jemaa el-Fna)
📷 庫圖比亞清真寺 (Koutoubia Mosque)
📷 巴西亞宮 (Bahia Palace)
📷 古城市集 (souks)


費斯|Fes
Fes是摩洛哥三大皇城之, 也是最古老的一個, 並且擁有現存最古老的大學.  不過你可能無法想像這個曾被美國旅遊雜誌Traveler評為全球十大浪漫城市之一,  亦是全世界最容易迷路的城市, 城內總共有9400多條街道和500多個區域.  這個古城在西元12世紀的面貌跟現在基本上是一樣.整個Fes中的房子及街道, 全保留很濃厚的中世紀阿拉伯色彩, 完全沒有現代化的痕跡.
📷 染皮工廠(Tannery)
📷 阿布伊南神學院 (Tombe dei Merenidi)
📷 古蘭經學校 (Medersa bou inania)
📷 卡魯因大學 (Kairaouine Mosque)
📷 古皇宮 (Golden gate)


舍夫沙萬|Chefchaouen
摩洛哥舍夫沙萬(Chefchaouen)藍色山城建於 1417 年, 當年用於抵擋葡萄牙軍隊入侵而建起的圍城, 名為 Kasbah.  因地理上靠近地中海, 由山頭望過去, Chefchaouen感覺竟然有少少似去了Santorini. 一開始Chefchaouen的屋其實不是藍色, 去到30年代, 由猶太難民引入, 他們認為藍色代表天空同天堂, 而呢種藍色更有驅蚊作用.  如果你是鍾意行舊城區, Chefchaouen一定帶給你好多樂趣.


瓦爾扎扎特|Ouarzazate
我們前往Sahara沙漠, 是跟當地3日2夜團,  跟團會去Ouarzazate這個地方.  座落於 Ouarzazate River 旁, 名為 Ait Benhaddou 的紅泥古城, 大家見到會覺得好熟口面.  這裡曾經是很多荷里活電影的取景地, 曾參與的大型電影有 : The Mummy (1999), Gladiator (2000), Alexander (2004), Prince Of Persia (2010)以及Game of Thrones.  Ait Benhaddou是一個傳統摩洛哥村落, 由多個 kasbah 組成, 於 1987 年被 Unesco 納入為 World Heritage, 曾為 Berber 族的聚居地.  由於已列入世界遺產及多得電影界的支持, 整座建築一直被保留著 11th century 時的容貌, 而且一直由當地居民不停地維修保養著.


梅爾祖卡|Merzouga
摩洛哥有兩個沙漠地區, Merzouga以及Zagora.  而兩者是有分別.  前者是一個沙漠穹丘, 後者是一個石沙漠.  不過大部份沙漠團都會去Merzouga, 除非私人沙漠團.  講起沙漠團, 好多人都會參加私人沙漠團, 當然價錢比較貴, 出發前我問過Marrakesh → Ouarzazate → Merzouga → Fes, 私人團一人價大約Eur $280-400, 視乎你想住的沙漠帳篷要幾豪以及多少人組團.   最後我揀左參加當地旅行社辦的沙漠團, 一團大約16-18人, 最後我講價到每人700dh.  當然自己想參加高級版同在地版沙漠團, 就取決於自己budget及喜好.  若果想知多d, 之後我會講多少少.


卡薩布蘭卡|Casablanca
很多人聽到Casablanca 都會自然地想到北非諜影, 還有浪漫的老歌.   Casablanca 是摩洛哥最大的城市, 位於大西洋岸邊、距離東北方向的首都拉巴特90公里.  而 Casablanca 最重要的景點就只有一個, 那當然你可以再坐車去下沿岸沙灘.
📷哈桑二世清真寺(Hassan II Mosque)
📷 Rick's Cafe


拉巴特|Rabat
摩洛哥的首都, 是全國政治、文化和交通的中心.  大部份遊客都迷失於馬拉喀什與非斯的古城裡.  當地人很多都擁去了半小時車程以外的卡薩布蘭卡去,  拉巴特遊客不算多,  而且沒有遇到什麼煩人, 所以拉巴特是一個唔錯的地方, 更是一個安靜的首都.
📷烏達亞城砦 (La Kasbah des Oudaias)
📷 哈桑高塔(Le Tour Hassan)
📷 穆罕默德五世陵寢(Mausolee de Mohammed V)


 📝行程規劃
22/9 HK → Marrakech 
23/9 Marrakech → Jamaâ el Fnaa square  Ben Youssef Madrasa 伊斯蘭神學院 → NOMAD 
24/9 Rue Yves Saint Laurent  La Mamounia → Medina Shoppng → Dinner 
📎摩洛哥11天🅼🅾🆁🅾🅲🅲🅾馬拉喀什|Marrakesh 住宿 Riad Yasmine
27/9 Desert Tour → Fes
28/9 Fes The University of Al-Qarawiyyin (2min) → Al-Attarine Madrasa (入得去 3 min)
→ Chouara Tannery (10min)→ Medersa Bou Inania古蘭經學校 (21min)
Photo @ Dar Seffarine

29/9 Fes  Chefchaouen (0800) 
🏡 Casa Perlate
30/9 Chefchaouen → Rabat
🏡 Riad Dar Soufa
1/10 Rabat → Casablanca
🏡 Central Hotel
2/10 Casablanca → HKG

如果你問我, 最鍾意摩洛哥邊個地方, 我會由最鍾意排起, 咁當然Sahara Desert都好正啦!
Marrakech → Chefchaouen →  Fes → Rabat → Casablanca

4 則留言:

  1. Marrakesh--->真係要等你嘅UPDATE, 好期待
    Riad Yasmine 嘅裝修好靚呀.
    Chefchaouen好地中海FEEL

    回覆刪除
    回覆
    1. Riad Yasmine係網上好紅既一間住宿, 所以好難book. 我都唔係早訂, 但好好彩又比我訂到. Chefchaouen & Marrakesh兩個地方都好靚, 稍後分享.

      刪除
  2. 馬蜂窩幾位老表曾經住個呢間 Riad Yasmine講不外如是名過其實,呢d野好難說,因為冇一致評分標準.
    30多年前我同朋友從西班牙坐船到過Tangier 短暫一天遊,呢個海港冇乜野睇同玩,印象中小販極多, 本來計劃今年九月尾想去摩洛哥,不過到依家仍未下决定.

    回覆刪除
    回覆
    1. Riad Yasmine我自己住過覺得唔錯, 服務也好. 其實我今次住過那幾間riad全部都好滿意, 可能摩洛哥係一個旅遊城市, 對客的服務一般都不會太差.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...