09台北之旅◎收穫篇

下午3:56:00 Ishiha 0 Comments

今次去台灣既目的
除左relax同玩之外
仲順便去拎埋大油畫, 簽名報, 謝卡及娘家本返來
點解唔寄?!
咪就係大相簿美編都仲未搞掂囉
我又怕唔知幾時先搞得掂先可以全部寄到來


Lisa都問我點解搞咁耐呀!!

連公司老闆也問我出了什麼問題

最有問題咪就係佢地做既美編好嚇人
真係過唔到自己0個關


呢家終於有少少曙光啦

原來我都唔記得仲有大相&送既12張細相呢!!

可想而知有幾咁耐 
原來係電腦睇同曬左出來既相係幾唔同
所以我估唔到娘家本D相咁ok呵
加上簽名報, 大油畫, 及謝卡我都滿意
都係意料之外啦!!
初頭我好擔心D相唔靚
呢家都放心哂
希望快D搞掂埋美編
早D收埋就完成放心哂

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...