簽名筆

下午4:30:00 Ishiha 0 Comments

過去既weekend成日都落大雨
搞到我要留係屋企
咁睇返個diy list, 好多0野都未開始動工
材料又一早已經買好哂
不如就乖乖係屋企做下手作仔!!

我冇用任何絲帶物料做簽名筆,
只係用左花貼代替!! {即係做襟花綁埋哂d腳唔比人睇既花貼}
好早買左來諗住做手花及襟花時用
一買就兩卷唔好浪費
就物盡其用做埋簽名筆~~~
而出來效果好好
match返我green + white wedding color!!!
材料:
花貼$5 (購於繽紛, 兩卷$10)
小牡丹花球 $8
熱溶膠槍 (自家有, 熱溶膠$2/each)
雙面膠紙 (自家有)
lace帶$12一碼 (購自spotlight)
平均加工一枝靚靚簽名筆: $5/枝, 真係好抵!!
做既時候都冇諗過難做
點知做起上來原來都唔易!!
仲比d熱溶膠傷到自己手指 x 2次 

第一枝要探索下點樣做, 所以特別做得耐!!
用左成個鐘先做左第一枝.
不過第二, 第三枝已經好快手做到啦!!

我係用好多細細既牡丹花做成一個花球仔先
再用熱溶膠將花球仔貼上個筆頂上面固定
我見有d blog友仔做筆時要加高筆頂再fix花球時實d
其實最緊要唔好用唔平既花托做底就得, , !!!
而我係沒有用其他膠/貼加高先加花又okie呵
所以用得最多時間去諗點樣fixing問題~~~
等我仲度來度去又諗左好耐先做好第一枝筆
(早知就唔諗啦, 唔駛用咁多腦汁)
因為我未諗到加唔加埋蝴蝶結
而我又唔係好識搞靚個蝴蝶結加上去
所以呢家當住半完成品面世先~~~
加埋小吉子既幫助
終於原成哂!!
P.S. 我買左枝熱溶膠槍返去先發現屋企有, 唔知大家有冇興趣買??
      全新細熱溶膠槍+ 熱溶膠X2枝
        我可以平少少賣返出來, 唔好浪費嗎!!  有興趣可以留言比我!!

 

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...