練習貓步

下午2:20:00 Ishiha 0 Comments

其實好耐好耐之前
已經係Bridal Shoes那篇blog share過有關靚鞋外
仲attach埋一個點樣walk in high heels 既 VIDEO!!

上星期日
我仲自告奮勇同小吉子講
"我要拎返對鞋出來試下行catwalk"
我一路睇返之前既video一路都唔係好行到
小吉子一邊係度指導我
"唔係.....唔係咁行架!!"
"你個身唔得!! 要高d"
呢D完全唔係我收唔到佢既order
而係對於一個平底人來講
真係好難
睇埋video都學唔識

跟住小吉子就找了另一個更簡單既video比我學
要門係放鬆自己對腳
Fling 隻腳出去
就好似想踢人咁就可以啦!!

練習了好幾次之後
開始有版有眼, 少少像樣
所以我都attach埋呢個video比大家
希望幫到想學貓步既bride-to-be
同埋平底仔永遠榮獲會長Mrs. So to be >> Mrs. So

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...