09台北之旅◎算帳篇

下午10:50:00 Ishiha 0 Comments



 今次去左台灣食左好多小食
但係唔知點解我食得小過其他屋企人
結果係得我一個肥左返來
超唔抵!!
美食數不停就唔多講啦!!
上面張圖已經解釋了一切

點解我話算帳
咪就係今次成個trip最唔開心既一件事
我每次去台灣都會幫襯七條龍炭火燒肉店
其實呢家燒肉好好味
*最出名的有五花、牛舌及澳洲9+級和牛肉俗及招牌豬五花*
好多流行美食資料如西門町流行資訊網都有提過
加上我有vip card
可以用vip價點菜之如 (有d真係有50% off)
又可以食完後用返card點子直接當cash用扣數
而且service好好
成日會幫我地換網
食完好開心既一餐
諗住結帳埋單比$$$
點知就係呢個時候出事

一出門口即刻check返張單
先覺得有奇怪

發現店員多收我地join vip既費用(nt$300)

下?? 我已經係vip, 做咩會再join多個vip呀??

而且join左做咩唔比多張會員card我呢??

仲扣起左今次既vip card既點子冇入到
~~搞錯~~
唔係呀?!!

同收銀員理論了一段時間

先退返nt$500幾比我
那位staff仲話自己唔熟
所以計錯數
之後再問返點子問題
又話0個樣冇分那樣冇分入落vip card內
因為我唔係有太多時間
#仲要趕住去機場#
所以拎返$$便算

搭捷運既時候
大家一起傾返件事既時候又有d比人騙既感覺
便打去另一家分店問清楚計分制度
原來係任何食物+service charge全數入分作下次消費時用
{計落又被騙了百多元}

聽完仲滶氣
於是便打電話給主管投訴
那位staff一而再, 再而三騙了我們
雖然主管也有叫我折返再幫我重做
那時候我已經人在機場了
而且也不打算追究什麼
只是要表達對七條龍那位staff既不滿而已

如果唔係拎返nt$500
今次食飯就白白被騙了nt$700多
下次大家去幫襯既時候真係要小心小心

唔知呢家係咪經濟環境差
生意難做
連坐的士去玩都被人繞路被騙

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...