26

下午6:16:00 Ishiha 0 Comments

26 DAYS TO GO
講下當日既March-in video吧!!
不嬲呢個task & 聯絡都係由小吉子包辦
今日我問問小吉子的進度如何
先知道原來上星期已有video做好寄了給小吉子
但他一直沒有時間
今日打開來看
真的被嚇一跳呢!!
一睇已經可以數出三大罪證
  1. 兩個多月前已經同Gabriel那邊傾, 他們一直表示我們不用上公司當面傾細節.  算吧!! 其間打了無數次電話, 也沒有好好地跟我們的template & 構思而做.  join他們之前, 看過他們的demo, 很滿意的, 仲表示可以做什麼什麼effect!! 我已經沒有要求什麼effect的了, 為何不照我們的idea去做, 而只放幾張相出來就算吧!! 完全看得出沒有心機做, 也沒有quality可言. {仲衰過我自己diy那個video}
  2. 交相時已經排好哂相片次序, 看自己的video時, 很多排序也是錯錯錯的.
  3. CALL左好多次, 先交D咁既貨!! 講真呢間video係強調自己的staff係讀Film出生, 點會做出呢d咁唔掂既video!! 係咪想襯我地咁忙, 冇時間去投訴先?? 唔投訴就更加唔駛去改呢個video啦?
我唔係跟呢個task既人
睇完都已經眼火爆
何況小吉子呢??!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...