Church Invitation 製成品

下午5:02:00 Ishiha 0 Comments

之前做好了的 Church Invitation DIY
一直未有時間印
連我d同事問幾時可以收到炸彈
因為我想做好哂所有 church invitation 先一次過派帖+餅卡
其實係我衰.....用左好多時間找靚紙
好啦!! 找到了, 又要諗埋厚度
最後終於比我找到d好平既皮紋白紙卡
買左少量來印
我就係鍾意0個d紋
再加埋淡淡既 lily of valley 
將硬加柔融合了
就好似男同女既結合一樣!!
不過我相信唔係好多人會明白箇中意思

再用埋好耐之前買返來既囍印
係餅卡封做左d手腳
放埋張invitation card
感覺完全唔同哂
最美中不足就係那個"美心"標籤

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...