28

下午6:11:00 Ishiha 0 Comments

LAST 28 DAYS TO GO
今日我又做好一個TASK
就係訂左結婚蛋糕

蛋糕除了可以大家一起分享
當中切蛋糕這個儀式係婚宴中擔當了一個好重要的角色
它除了可以為新人祝願之外,
還讓周邊的人感到開心及雀躍, 有效地提高現場氣氛

起初mm都有諗: 不如訂一個結婚蛋糕
都係我
有沒有太多時間找reference
所以一口拒絕了mm的提議
估唔到.....我又返回呢個念頭
真係多謝姊妹團提醒了我!!
這幾天, 我就不停看Cake research!!
找了一些圖片比師傅做 reference

今日約了傾細節
傾談中, 師傅也有問我想要什麼
ICY/CREAM Cake; cake size; theme color; 造型等等......
好開心好期待有自己的結婚蛋糕呢!!
原來我都係有{估計唔到的開心!!}



找reference之際, 看到有用info, quote比大家一起參考吧!!
Factors to Consider When Choosing a Wedding Cake
11 Points to Remember When Ordering a Wedding Cake
Wedding Cake Sizes

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...