慶祝1個月

下午6:41:00 Ishiha 0 Comments

上回講到一個月紀念要慶祝
仲被小吉子笑我咁小朋友呢!!
不過佢都好開心知道我咁重視呢個日子
所以小吉子一早BOOK好枱與我慶祝呢個小日子
原先我地PLAN左星期日去食大餐
點知MM話要同我地兩個慶祝
仲買埋個魔鬼蛋糕呢!!
估唔到我屋企人會同我地兩個慶祝結婚一個月紀念呢?? HAHA

於是我們既Private celebration 改到今晚
今晚放工時, 小吉子打電話叫我自己去先!!
我們還約好了係PIERSIDE樓下等!!
我返到屋企換過衫就即刻出去, 點知佢人都仲未到!!
0下? 你放工過去仲快過我呀!! 點解我可以快過佢?
我腦立即諗: 唔通又去左睇車搞到遲到?? (小吉子係單車痴, 終日都諗住去踩單車)
當我見到佢出現既時候, 發現佢手上拎住束花  {真係估佢唔到呢!!}
原來佢咁遲係........去左兩個地方睇花先買到!! 算佢啦!!
我開心的接過他手上既花, 就立即上去PIERSIDE開餐!!


我們各自order了一份set dinner
每人一個appetizer, main course及soup!!
食物soso啦!! 不過環境係唔錯的, 有全海景陪食飯!! {因為小吉子做左research先reserved table}
最後我仲upgrade個dessert為二人朱古力火鍋
我地傾下坐下都食左成2個鐘!!
小吉子係回家途中講: 今次係佢同我既一次小小慶祝先, 之後一路續年遞增!!
我立即答: 好呀好呀!! 10週年慶祝那年咪會搞到好大型??
小吉子講: 梗係大啦!! 十週年慶祝就由我買返架單車送比佢做禮物嗎.....
我: 你就想!!

返到家, 小吉子問我點解唔即刻拎相機影下束花!!
估唔到小吉子心急過我呢!!
我仲同我地對結婚介子影相呢!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...