呢個假期HOHOHO

下午10:14:00 Ishiha 0 Comments

今個假期真的很特別
因為嫁ed.....I'm Mrs. YUEN.
雖然身份唔同, 但係吃喝玩樂照舊
所以我一落機就去左同兩位姊妹北上做骨精及食飯 {原本係去馬交的}
仲去左shopping呢!! 買左幾件家品回家.
最開心係行ZARA時發現粉紅色special edition ballet shoes, 即刻買左!!
1/10: 我的家人全部上哂我屋企睇煙花及打邊爐
        (因為太開心既關係, 唔記得影相呢!!)
中秋正日竟然係剩低我同小吉子歡渡呢個人月兩團圓的日子
又係去左shopping + shopping!! 好開心......好耐冇時間行街shopping呢!!
戰利品一大堆, 最後連JUSCO都唔放過!!
回家途中, 見到個月光唔夠圓
於是我向小吉子提議去cova買過mango dome賞月吧......

4/10 追月日: 今日先正正式式到6299家過節BBQ!!
                     第一年做生抱, 我都唔敢慢, 晨咁早訂左THE PENINSULA月餅
                      原來6299佢地好鍾意食呢!! 真係好彩.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...