精心泡製MV

下午12:11:00 Ishiha 0 Comments

寫哂成個honeymoon, 都要開始努力寫下婚禮點滴.
問過photographer又未咁快收到相, 不如先睇睇小吉子精心泡製的成長MV.
他用了一個星期時間做起!! 那時仲要返工後努力工作做MV呢.
由冇變有, 全部都係他自己一人做!!

真的好多謝小吉子既負出及心機
以下是小吉子對揀background music所寫的感想.
===============================================================
基於一個沒有被採用的要素, 我決定了mv的基調為"悠閑的夏天". 決定基調之後隨即進行選曲, 我認為沒有比一首folk ballad更能表達悠閑的夏天, 想到folk ballad, 我只能想到jim croce, 可惜他的歌絕大多數都很短! 除非採取兩首連播這種下策, 否則十張相都不能展示. 故我繼續google一下folk ballad的世界, 上天有靈, 給我聽到了glen campbell的gentle on my mind, 旋律非常夏天! 歌詞可能有點點離愁, 但不失為一種真愛的表現. 之後更發現原來都算是一首名曲, n個歌手翻唱過! 看著cover version名單, 發現了小野lisa的名字! 既然她已bossa nova稱著, 她的cover version甚有可能添上一點懶慵味道, 那就有齊"夏天+悠閑"的要素了. 而試聽之後, 不出所料! 所以這首歌便成了這mv的歌曲.

仲有..仲有...後記:
睇完個MV之後竟然有 "wah wah wah"聲 {又冇擺d露骨照, 為何會有wah wah 聲?}
原來當日司儀介紹我同小吉子出場時已解釋MV入面2 HRS LATER的意思.
其實我同小吉子係同年同月同日出世的, 相差兩個小時
之後好多賓客feedback返比我知, 話d相閃得太快!! 想睇真d!!
其實係因為我地有好多相可以播, 但又唔想個MV太長吧!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...