My Wedding Cake

下午6:40:00 Ishiha 0 Comments

其實係我冇諗過擁有一個屬於自己的結婚蛋糕
之前係28 找了一些CAKE REFERENCE
仲係結婚前28日先訂蛋糕呢!!
當日一見到個蛋糕真係好靚
跟我的原圖係一式一樣的
真的好開心收到一個咁靚的蛋糕

呢個蛋糕有哂我的婚禮原素
整個蛋糕以白色為主, 只有葉係用綠色
我要求整個蛋糕要creamy 
連蛋糕面既玫瑰花也是
而入面要新鮮生果蛋糕
最緊要好食嗎!!
不過
好可惜
我一口也沒有時間食!!
其實我之前已經同小吉子講: 我一定要食蛋糕
但最後小吉子忘記左成件事呢!!

我只好問問當日既朋友們對這蛋糕既FEEDBACK
人人都讚好味呢!!
最衰最衰都係自己
點解我自己唔記得食呢?!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...