做節食飯 + bday gatherings

下午9:59:00 Ishiha 0 Comments

每年中秋做節,我地一家人都唔鍾意係正日做節,最怕要等位,同埋太多人。今年mm & pp都沒有特別要求,所以就由我細佬同妹妹決定食飯地點。 加上我地一家人都鍾意試新東西,便book左呢間OL作我地今年做節dinner既地方.  地方都算方便,係九龍區,星期六日那區人流不算太旺,所以入到呢間餐廳,整體唔算太多人,比較寧靜。 環境不錯,雖說餐廳係2/F,但可以望到對面海。  裝修也不錯,因為樓底高,每枱都有盞大型水晶燈;加埋紫色的佈置,好有情調。不過窗口位置既枱通常都係二人枱,而我地一行8人就安排係入面位置。
我們order了。。。。



Pama ham Organic Salad: 好香好味,菜好新鮮,而且有grilled 茄子及青瓜做底。
 BBQ Sauce Chicken Pizza: 呢個好好味,最愛那個sauce及pizza好薄好脆口。










Seafood Pizza:不錯。如果兩個pizza比較,呢個比較淡味。







Lobster Sauce Seafood Risotto: 好多蝦,而且好大隻,味道相當唔錯,不過portion小。








Ham with Caviar Kaspia Penne: 呢個味道不錯,caviar kaspia也不少。












Charcoal Grilled US Kurobuta Pork Chop,呢個黑豚豬,我試左一啖,好得,唔硬有肉汁,個侍應哥哥講明呢件豬有少許粉紅色,係正常既.
Charcoal Grilled US Natural Rib Eye: 我揀左呢個,唔係唔好食,不過唔夠個豬好食.










大家吃了滿意的一餐。最衰太飽,試唔到dessert,下次可以再來試。

食完做節呢一餐,今晚我又同朋友去左Kichi Jyu食日式放題。呢間日式放題review唔錯,不過地方狹窄,我地一行5人,但就坐4人位。好彩全女班,如果個個係男仔,都唔知點樣坐住食飯。不過食 物算唔錯,刺身賣相唔錯,算新鮮。 最愛吃那個北海道牛奶海鮮窩,味道好,而且幾足料。另外吉列蠔,外層幾脆,唔錯!! 鐵板牛柳都幾好味!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...