Nice Anniversary Brunch

下午7:25:00 Ishiha 0 Comments

0921當晚我地沒有大事慶祝,我同小吉子最期待都係下星期既週年旅行,不過小吉子對我好好,知道正日同屋企人一起慶祝,所以佢提議weekend食個brunch補數。 今次仲要係小吉子諗埋去邊度食同埋book枱,特別覺得佢今次夠哂窩心體貼。 
今早起身過海,去到酒店先發現冇booking?? 咁 都得?! 明明小吉子同我講book左JW Marriott食brunch,但去到reception話電腦完全冇record?! 而且reception小姐講brunch只限sunday brunch,並沒有saturday brunch。下? 咁小吉子你究竟book左邊間食0野呢?!
小吉子不停諗又check電腦,最有可能返工時忙到眼細睇錯格,跟本唔知自己book錯左地方。既然一場來到,我地就決定食jw cafe吧!! 
雖然我地沒有booking,好好彩我地都安排到位,入到去,唔算太多食物,不過就樣樣精緻。
一出去就被 seafood bar吸引住,雖然有幾款凍蟹,但我被一整隻大加菲蟹深深吸引埋去,攞左兩隻試,味道好鮮甜,而且大隻好多肉,我仲encore左呢!! 正~~~跟住就試埋凍蝦,青口,翡翠螺,青口就一般,不過翡翠螺好大隻都幾好味,最衰我食正一隻有少少沙,要即扣印象分先。
另外,吃完一大堆加菲蟹之後, 只見到長腳蟹,開頭都ok,但愈食愈鹹。刺身有三文魚,象拔蚌,劍魚,都係試左少少。 始終唔太特別。食完頭盤,想食下salad,點知冇咩選擇+未 refill,轉攻熱盤。牛仔肉及石斑肉質鮮美,唔錯!! 琵琶蝦開邊用龍蝦汁煮,都好正!! 泰式炒蜆及印度咖哩都夠spicy,仲見到有印度薄餅及印尼蝦片,簡直至愛,蝦片好好味,在場好多人都拎一碟入去慢慢食。 最後點了碗車仔麵食,點知雲吞 唔新鮮,扣分。
到了吃dessert! 大部份都ok,不太甜。最鍾意食chocolate mousse cake,蘋果custard及lemon jelly,好好味。雖然食得多會肥,所以酒店特別做左個低卡cheese cake,我都試左少少,食起上來唔覺得太heavy,可能cheese唔太夠所以唔濃味。小吉子忍唔住,叫了個pancake,而我就吃完杯 haagen dazs已經放棄投降。
食到咁飽,我就同小吉子決定去散步,順便練習影相。原本好想去返1881/擺酒既酒店影相,不過小吉子要返office做0野,所以都冇去到。
今年節目超級豐富,有賴小吉子既努力籌備,希望到時去trip順順利利,拜託唔好罷工

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...