Special 1st PaPer Anniversary

下午7:31:00 Ishiha 0 Comments

回想去年既今日,當日真的忙透了。不過我同小吉子都心情極佳,仲要笑到見牙唔見眼。 雖然下大雨,但好彩全部避過。 今年就沒有咁好彩啦,有凡亞比陪我倒數結婚一週年,諗返起當日結婚咁順利,真的要多謝上天對我們的眷顧。
一心諗住今日攞假慶祝,但因要 出席一個全日conference,唔放得假。 加上落大雨,我同小吉子都冇哂mood出去食飯慶祝。咁夾6299又想今日食晚飯做節,小吉子同我都決定 陪家人,一起渡過及慶祝我地一週年紀念。臨去食飯,小吉子同我講0921當晚忙到連自己既wedding cake都冇食過,所以今晚一定要食返個補數。佢仲order最好要買返個同wedding cake一樣既食。 啩,你真識食呢!! 那個wedding cake起碼有10磅,我又沒有pre-order,點算!! 其實小吉子唔講,我自己都打算買個cake來慶祝,始終我地兩個都冇試過當晚個wedding cake,感到有d可惜!!
今晚做節食飯有10多人,大家飲飲下紅酒,情緒high哂,小吉子同佢屋企人即刻上身,演返上年擺酒既 情況,同人握手又敬酒,其中幾位屋企人起身又玩埋送客。大家玩又笑,好開心呢!! 食完飯,仲有美點雙輝呢!! 可能屋企人知道小吉子同我當日沒有機會吃 cake,於是小吉子完全投入當晚角色,同我一起即席切cake又影相,當自己重演返當日切餅儀式後食返個cake既一幕,彌補返我同小吉子既弱小心靈。  
回想返這一年,我同小吉子生活得好開心!! 可能大家亙相體諒及包容,相處非常融洽。而且他更包容我成日走左去同朋友旅行,留返佢自己一個係屋企都沒有太大問題。 不過有件事最慘既係:連我變左圓 c9,小吉子都包容埋(佢成日都講唔算好圓好肥姐,接受唔到我需要減肥呢件事),小吉子既包容程度真係大到冇人有呢!? 

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...