Paper Anniversary Trip 啟程

下午10:17:00 Ishiha 0 Comments


30 SEPT
今日仲要返工呢!! 我沒有特別攞多日假,諗住慳得一日多一日,可以玩多一日嗎!! 不過我今日都會早D收工返屋企打點下先,等埋小吉子放工返屋企一起出機場。
原本諗住早D落街食dinner後才出機場,點知小吉子話唔肚餓,於是便早少少出機場先食飯好了。 點知臨到機場,我 先發現自己帶漏東西,雖然不是特別緊要,不過今次去咁遠唔帶又真係會失色不少,那個東西咪就係我枝長鏡頭!! 好彩時間許可,通知了妹妹放工到我屋企取,然後駕車送過來,食完飯到門外取過後剛好要入閘。最衰就係小吉子係車上同我講,佢知道我要帶,但冇提我拎。 如果佢一早提左我,我就唔駛煩到屋企人。
臨上機前影返幅合照,返來對番大家黑左幾多先!! 今晚我地搭22:26機先到杜拜 (停曼谷一個鐘),後再轉早上10:00機往雅典。

去到dubai機場係當地時間早上五點,但機場仍然燈光火著,全部商店24小時營業,好多人係度買手信,煙酒呀!! 比我好幾年前到dubai玩,attractive左好多!! 而且周圍又有LG電掣供應,又可以用WIFI 上網。你睇下小吉子不忘差電online幾開心! 好快,5個小時便過去。
準時早上10:00起飛,出發到雅典!! 起飛冇幾耐,就見到dubai人工島同埋全世界最高大廈杜拜塔。真係amazing!! 真係估唔到dubai又再一次吸引我啦!! 下次plan下幾時去多次都好。

YEAH!! 希臘我地來啦~~~

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...